Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, i går kveld kom det bittelitt rosa blod på papiret når jeg tørket meg etter at jeg hadde tisset, å i dag tidlig skjedde det samme men da var det rødt blod som kom. Noen andre som har opplevd det samme ? Jeg er sååå redd 6+6 ifølge mine beregninger
Jeg opplevde litt blødninger 5-6 ganger i forrige sv.skap, den siste blødningen var helt ute i uke 21. Det gikk helt fint, frøkna nærmer seg ett år nå Fikk dessverre aldri vite grunnen til blødningene mine.
Skjønner godt at du blir bekymra, men selv om det er skummelt å oppleve, så går det ofte bra likevel.
Det kan hjelpe på bekymringene å ta hcg-test hos legen din
Jeg blødde ganske masse på både 5+4 og 6+2 forrige gang. Kunne fylle et bind utover kvelden, men stoppet etter 3t begge gangene. Ingen smerter. Alt viste seg å være fint. Hadde visst et hematom inni der som blødde ut.
Babyen er nå over året.
(Ps, du er velkommen til oss i Juli-gruppen det er flere der som har opplevd små blødninger, før det har stoppet.)
Jeg har hatt småblødninger konstant fra 5+6 og har fortsatt litt 8+3. Har vært på UL 3 ganger, alt ser fint ut og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var festeblødning. Og det var helt normalt med blødninger rundt dette tidspunktet. Krysser fingrene for at alt står bra til med din lille