Blødninger..

Førstegangs gravid

Betatt av forumet
Noen som har opplevd noe form for blødninger? Kjentes ut som jeg tisset på meg idag, da va det en stor dråpe med friskt blod - medvarte ett par tørk på papiret og deretter kom det en dråpe mørkt blod før det avsluttet igjen… blir jo så redd :Heartred Fikk kjempesterk graviditetstest imorrest og hadd en fin økning.. Erfaringer med blødning?

Noen som har opplevd noe form for blødninger? Kjentes ut som jeg tisset på meg idag, da va det en stor dråpe med friskt blod - medvarte ett par tørk på papiret og deretter kom det en dråpe mørkt blod før det avsluttet igjen… blir jo så redd :Heartred Fikk kjempesterk graviditetstest imorrest og hadd en fin økning.. Erfaringer med blødning?
Har dessverre ingen erfaring med blødning i svangerskap, men håper bare det er pga skjøre slimhinner eller annet uskyldig :Heartred

Heller ingen personlig erfaring med blødninger i svangerskapet, hører jo det er helt vanlig, 25% opplever det i tidlig svangerskap mener jeg å ha lest, men skjønner jo du blir redd, det er ikke gøy. Den testen din var jo så positiv som det går an så det er jo et godt tegn og lite blod og ingen smerter høres jo mer uskyldig ut:Heartred Sikkert greit å snakke med lege og be om en HCG måling mandag. Krysser fingrene for at alt er i orden

Jeg blødde litt brunt blod i uke 8/9 med min nr to. Husker jeg ble så fortvilet. Men det ga seg etter en dag og to, og alt var fint med gutten i magen❤️ Gå til legen å få målt hcg nivået for å se stigningen ❤️

Blødde litt i starten med eldste min. Var ikke noe galt da. Så kan være helt uskyldig

Hvordan går det idag?❤️

Tenker att om det var noe galt eller SA så hadde jeg vell hadd smerter og blødningen fortsatt?
Har ingen erfaring med SA, men som jeg har forstått er at det er mye smerter og mye blod. Så dette går nok veldig bra ❤️❤️

Sniker fra Mars da jeg har hatt masse blødninger så langt. Hadde små tyntflytende blødninger dagen etter positiv test og en uke etter ca (trolig kun skjøre slimhinner) Hadde så en frisk blødning over to dager, med noen klumper i uke 7 (bekreftet på UL at det var et hematom), har etter det hatt blødninger i både uke 9 og 10 (stor blødning, men ga seg fort), og nå i uke 13. De siste er pga lavt plassert morkake, som lett kan blø litt. Var på UL på torsdag (12+1) og den lille har det fortsatt helt fint!

Det jeg nå har lært er at sålenge blødningene stopper etter kort tid, og ikke kommer sammen med smerter, så er det ikke noe å bekymre seg for:Heartred

Godt å høre du ikke har blødd mer :)

Jeg har blødd lett typ tre dager, rosa blod/utflod i hovedsak. Har også hatt veldig mye murringer og menskramper… Fikk ta hcg blodprøve hos fastlegen som viste fin stigning og skal tilbake dit for tidlig ultralyd i uke 8 (er nå i uke 5) ☺️ Dersom du blir redd og urolig så anbefaler jeg deg å ta kontakt med fastlegen din ❤️ Fikk rosa utflod og masse kramper igjen idag, blir like urolig hver gang men prøver å tenke at det mest sannsynlig vil utvikle seg til en større blødning dersom det har gått galt

Jeg har begynt å blø litt... Har bedt om time hos legen i morgen for å måle HCG... Æsj, føler det er helt umulig at jeg kan være heldig å være en av de hvor alt går helt fint selv med blødninger :(
Det er ikke veldig mye blod, men det er jevnt litt. Sykt irriterende!
Det var jo ikke sånn det skulle være, hehe :P

Jeg har begynt å blø litt... Har bedt om time hos legen i morgen for å måle HCG... Æsj, føler det er helt umulig at jeg kan være heldig å være en av de hvor alt går helt fint selv med blødninger :(
Det var jo ikke sånn det skulle være, hehe :p
Forstår godt at du blir bekymret ❤️ Har du noe smerte da? Bra du skal få målt hcg. Ventetiden er forferdelig i disse ukene altså

Forstår godt at du blir bekymret ❤️ Har du noe smerte da? Bra du skal få målt hcg. Ventetiden er forferdelig i disse ukene altså
Har litt murringer, men kan ikke si at jeg har vondt, men aner jo ikke om det er et tegn på noe som helst - Det kan jo være både positivt og negativt :p

Det var jo ikke sånn det skulle være, hehe :p

jeg opplever akkurat det samme, hadde en liten blødning i går ettermiddag/kveld..:( ingenting i natt eller i dag, har vært hos fastlege og målt hcg.. håper det er noe uskyldig for oss begge, men jeg føler det akkurat som deg at jeg sikkert ikke er blant de heldige.. men krysser fingrene for oss!

jeg opplever akkurat det samme, hadde en liten blødning i går ettermiddag/kveld..:( ingenting i natt eller i dag, har vært hos fastlege og målt hcg.. håper det er noe uskyldig for oss begge, men jeg føler det akkurat som deg at jeg sikkert ikke er blant de heldige.. men krysser fingrene for oss!
Åååå, du må oppdatere hvordan det går!!
Min blødning går litt opp og ned, men det har liksom ikke stoppet helt :(
Krysser fingrene for oss begge!
Hvor langt er du???

Åååå, du må oppdatere hvordan det går!!
Min blødning går litt opp og ned, men det har liksom ikke stoppet helt :(
Krysser fingrene for oss begge!
Hvor langt er du???

Jeg er 5+5, og har to sa bak meg det siste året. De skjedde rundt denne tiden, og startet på denne måten..:( denne gangen har jeg fortsatt masse symptomer (mye kvalme og oppkast bla), det forsvant før blødningene de to gangene jeg mistet, så det gir meg jo et lite håp..:smiley-angelic001
Har du fått tatt blodprøve i dag?

Back
Topp