Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Der begynte jeg å blø igjen. Har lite trua denne gangen også, erfaringsmessig så betyr det abort når jeg blør såpass ofte.
Uff, så dumt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der begynte jeg å blø igjen. Har lite trua denne gangen også, erfaringsmessig så betyr det abort når jeg blør såpass ofte.

Veldig frustrerende rett før helga.. Men jeg skal absolutt ringe på mandag, og da også få time med legen ikke bare blodprøve tenker jeg.Uff, så dumter spesielt kjipt å gå inn i helgen sånn for da er det ikke noe hjelp å få. Du får kontakte legen igjen på mandag! Og kanskje han blir så lei av å høre fra deg at du får noe skikkelig utredning! Ikke gi deg! Og lykke til, håper du får ett mirakel og at dette går bra
![]()
Det er ganske normalt at man kan blø litt i begynnelsen, men om du er bekymret ville jeg tatt kontakt med lege og fått målt hcgEr 5+3 i dag. I går hadde jeg litt brunlig utflod/blod midt på dagen, også utover dagen når jeg tørket meg, men dette avtok. Nå er det tilbake litt på papiret når jeg tørker meg. Total mengde har vært mindre enn et normalt bind. Flere som har opplevd dette og evt vet hva det kan være? Bekymret..

Dere som har målt hcg. Hvor lang tid før dere fikk svar? Legekontoret mitt bruker en dag. Men lurer på om jeg skal finne en plass hvor vi får svar på dagen hvis det finnes?Holder til i Stavanger.
Ta tidlig på morgenen, ofte kommer det kjapt på furstpasient sine siderDere som har målt hcg. Hvor lang tid før dere fikk svar? Legekontoret mitt bruker en dag. Men lurer på om jeg skal finne en plass hvor vi får svar på dagen hvis det finnes?Holder til i Stavanger.
Har ikke hørt om furstpasientene før. Men klarte logge meg inn nåTa tidlig på morgenen, ofte kommer det kjapt på furstpasient sine sider
Det er ikke alle som legger inn prøvesvar der,Har ikke hørt om furstpasientene før. Men klarte logge meg inn nåTok prøven når de åpnet i dag. Kanskje den kommer inn der før legekontoret får i morgen kanskje da, får følge litt med
![]()