Blødninger

Der begynte jeg å blø igjen. Har lite trua denne gangen også, erfaringsmessig så betyr det abort når jeg blør såpass ofte.

Uff, så dumt :( er spesielt kjipt å gå inn i helgen sånn for da er det ikke noe hjelp å få. Du får kontakte legen igjen på mandag! Og kanskje han blir så lei av å høre fra deg at du får noe skikkelig utredning! Ikke gi deg! Og lykke til, håper du får ett mirakel og at dette går bra :Heartred

Uff, så dumt :( er spesielt kjipt å gå inn i helgen sånn for da er det ikke noe hjelp å få. Du får kontakte legen igjen på mandag! Og kanskje han blir så lei av å høre fra deg at du får noe skikkelig utredning! Ikke gi deg! Og lykke til, håper du får ett mirakel og at dette går bra :Heartred
Veldig frustrerende rett før helga.. Men jeg skal absolutt ringe på mandag, og da også få time med legen ikke bare blodprøve tenker jeg.

Er 5+3 i dag. I går hadde jeg litt brunlig utflod/blod midt på dagen, også utover dagen når jeg tørket meg, men dette avtok. Nå er det tilbake litt på papiret når jeg tørker meg. Total mengde har vært mindre enn et normalt bind. Flere som har opplevd dette og evt vet hva det kan være? Bekymret..

Er 5+3 i dag. I går hadde jeg litt brunlig utflod/blod midt på dagen, også utover dagen når jeg tørket meg, men dette avtok. Nå er det tilbake litt på papiret når jeg tørker meg. Total mengde har vært mindre enn et normalt bind. Flere som har opplevd dette og evt vet hva det kan være? Bekymret..
Det er ganske normalt at man kan blø litt i begynnelsen, men om du er bekymret ville jeg tatt kontakt med lege og fått målt hcg:happy:

Jeg hadde en gigablødning fra søndagsmorning til mandagskveld. (Med koalgler og alt) Hadde tre ultralyder i løpet av denne tiden. Hjertet slo på alle tre ultralydene og alt såg veldig fint ut - ny kontroll på fredag. Fikk høre at noen bare blør uten at det har noe å se for forsterket! Jeg håper og tror at alt kommer til å gå fint ❤️ Er 6+2 i dag!

Dere som har målt hcg. Hvor lang tid før dere fikk svar? Legekontoret mitt bruker en dag. Men lurer på om jeg skal finne en plass hvor vi får svar på dagen hvis det finnes? :p Holder til i Stavanger.

Dere som har målt hcg. Hvor lang tid før dere fikk svar? Legekontoret mitt bruker en dag. Men lurer på om jeg skal finne en plass hvor vi får svar på dagen hvis det finnes? :p Holder til i Stavanger.

når jeg har tatt på morgenen på sykehuset har jeg fått svar i løpet 2/3 timer! Lykke til ❤️

Har du ev testet deg for bakteriell vaginose? Det var en post om det her for litt siden. Man kan tydeligvis ha det uten symptomer og det kan gjøre det vanskelig å bli gravid og årsake spontanaborter. Hun som skrev inlegget hadde blitt gravid direkte etter hun fjernet det.

Ta tidlig på morgenen, ofte kommer det kjapt på furstpasient sine sider

Ta tidlig på morgenen, ofte kommer det kjapt på furstpasient sine sider
Har ikke hørt om furstpasientene før. Men klarte logge meg inn nå :) Tok prøven når de åpnet i dag. Kanskje den kommer inn der før legekontoret får i morgen kanskje da, får følge litt med :D

Har ikke hørt om furstpasientene før. Men klarte logge meg inn nå :) Tok prøven når de åpnet i dag. Kanskje den kommer inn der før legekontoret får i morgen kanskje da, får følge litt med :D
Det er ikke alle som legger inn prøvesvar der,

Back
Topp