Blødninger

Ja hos ? Kan jeg spørre hva du måtte ut med for å ta ul hos henne??
Husker ikke hva hun heter jeg. Tror det bare er en gynekolog der. Tror jeg bare ringte søsterhjwmmet og spurte om ultralyd. Pris var selvfølgelig ikke noe å tenke på i situasjonen jeg var i da, men ble utrolig positivt overrasket da det kun ble 700kr å betale.
 
For en lettelse! Så utrolig bra, nå ble jeg skikkelig glad <3
Var morkaken forliggende?
Ja, knakk bare totalt sammen hos legen når jeg så nurket sprelle:Heartred

Nei, det var faktisk ikke forliggende morkake. Jeg trodde det selv pga plutselige blødninger, men morkaken min ligger bak.

så det forblir et mysterium hvorfor jeg blødde så mye! :fucyc
Vi er redde for mere blødninger selvom alt ser helt tipp topp ut så vi kommer ikke til å ha samleie engang før etter fødselen.. :hilarious:
 
Jeg har i hvertfall byttet fødeplass da jeg følte meg langt ifra ivaretatt på ahus men Kongsvinger tok meg inn og var kjempeflinke.

har født på kongsvinger 2 ganger tidligere, og er kjempefornøyd med dem :Heartred:Heartred:Heartred
 
Ja, knakk bare totalt sammen hos legen når jeg så nurket sprelle:Heartred

Nei, det var faktisk ikke forliggende morkake. Jeg trodde det selv pga plutselige blødninger, men morkaken min ligger bak.

så det forblir et mysterium hvorfor jeg blødde så mye! :fucyc
Vi er redde for mere blødninger selvom alt ser helt tipp topp ut så vi kommer ikke til å ha samleie engang før etter fødselen.. :hilarious:
Så utrolig rart at man kan blø så mye, uten noe som tilsier hva blødningen kommer fra o_O
Forstår godt at du blir redd for å trigge mer blødninger. Håper det forblir med den ene.
 
Så utrolig rart at man kan blø så mye, uten noe som tilsier hva blødningen kommer fra o_O
Forstår godt at du blir redd for å trigge mer blødninger. Håper det forblir med den ene.
Ja, så mye som jeg blødde så var jeg redd for både leg og den lille!
Virker ikke som at legevakten og ahus trodde på meg på mengden blod.. Samboeren var også veldig redd for både meg og den lille! Har aldri sett så store mengder blod før, og jeg skal ringe helsestasjonen til uken for jeg sliter veldig med å håndtere den hendelsen! Er så skremt fortsatt!
 
Ja, så mye som jeg blødde så var jeg redd for både leg og den lille!
Virker ikke som at legevakten og ahus trodde på meg på mengden blod.. Samboeren var også veldig redd for både meg og den lille! Har aldri sett så store mengder blod før, og jeg skal ringe helsestasjonen til uken for jeg sliter veldig med å håndtere den hendelsen! Er så skremt fortsatt!
Vet du, det er skikkelig ille at dem ikke tok deg inn. Så mye blod, det kunne stått om livet ditt! Du har nok rett, dem har nok tenkt du overdrev. Føler at enkelte helsepersonell har en tedens til å tro det. Sikkert fordi mange overdriver også, men det betyr jo ikke at den neste som ringer overdriver!
Ja, det forstår jeg godt at sitter godt i deg. Håper helsestasjonen hører på deg og kan hjelpe deg til å bearbeide :Heartred

har ei venninne som var inne til konsiering pga celleforandringer. Etterpå blødde hun som en gris. Jeg var med henne, og sa hun måtte ringe sykehuset. Dem bare avskrev hele greiene med at det er vanlig å blø. Jeg insisterte på at hun skulle sjekkes, og takk og lov for det - viste seg at dem hadde snitta ei pulsåre i underlivet, og at hun sakte men sikkert blødde ihel (om det ikke hadde blitt stoppa). Ble full hasteoperasjon.
 
Godt å lese at du har fått en skikkelig sjekk og at alt sto bra til med lille ❤️ Jeg vet hvordan det der er men jeg fikk heldigvis sjekk og god oppfølging. Blødde fra uke 18 til uke 30 i mitt andre svangerskap. Og det var blødninger hver dag og noen dager myyye. Kunne sitte på do å det bare rant å rant å rant. Fikk aldri svar på hva det var. Men han er nå 10 år og frisk å fin gutt ❤️
 
Vet du, det er skikkelig ille at dem ikke tok deg inn. Så mye blod, det kunne stått om livet ditt! Du har nok rett, dem har nok tenkt du overdrev. Føler at enkelte helsepersonell har en tedens til å tro det. Sikkert fordi mange overdriver også, men det betyr jo ikke at den neste som ringer overdriver!
Ja, det forstår jeg godt at sitter godt i deg. Håper helsestasjonen hører på deg og kan hjelpe deg til å bearbeide :Heartred

har ei venninne som var inne til konsiering pga celleforandringer. Etterpå blødde hun som en gris. Jeg var med henne, og sa hun måtte ringe sykehuset. Dem bare avskrev hele greiene med at det er vanlig å blø. Jeg insisterte på at hun skulle sjekkes, og takk og lov for det - viste seg at dem hadde snitta ei pulsåre i underlivet, og at hun sakte men sikkert blødde ihel (om det ikke hadde blitt stoppa). Ble full hasteoperasjon.
Godt du stod på ditt!
 
Vet du, det er skikkelig ille at dem ikke tok deg inn. Så mye blod, det kunne stått om livet ditt! Du har nok rett, dem har nok tenkt du overdrev. Føler at enkelte helsepersonell har en tedens til å tro det. Sikkert fordi mange overdriver også, men det betyr jo ikke at den neste som ringer overdriver!
Ja, det forstår jeg godt at sitter godt i deg. Håper helsestasjonen hører på deg og kan hjelpe deg til å bearbeide :Heartred

har ei venninne som var inne til konsiering pga celleforandringer. Etterpå blødde hun som en gris. Jeg var med henne, og sa hun måtte ringe sykehuset. Dem bare avskrev hele greiene med at det er vanlig å blø. Jeg insisterte på at hun skulle sjekkes, og takk og lov for det - viste seg at dem hadde snitta ei pulsåre i underlivet, og at hun sakte men sikkert blødde ihel (om det ikke hadde blitt stoppa). Ble full hasteoperasjon.
Det er ille altså! :mad:

Bra alt gikk bra med venninnen din :Heartred


ja, skal nok kreve hjelp fra helsestasjonen for dette var virkelig ekkelt! :(
 
Shit ass! Så godt å høre at alt var bra likevel! ❤️
Og veldig dårlig gjort av Ahus! Jeg er helt i sjokk! Skal føde der selv og gjorde det sist.. har kun gode erfaringer derfra..
Men dette er ikke greit!
 
Back
Topp