Ingen blod Idag, men enda litt ubehag, værtfall når jeg går. Kjennes ut som kynnere.Ubehaget kommer ofte av blodet i magen. Det irriterer livmor og bukhule. Ta det med ro og ikke løft tungt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen blod Idag, men enda litt ubehag, værtfall når jeg går. Kjennes ut som kynnere.Ubehaget kommer ofte av blodet i magen. Det irriterer livmor og bukhule. Ta det med ro og ikke løft tungt.
Kan uansett være blodrester som kroppen siler ut selv inni der. Som aldri kommer ut. Kan kjennes litt som menssmerter. Kynnere er normalt å ha på dette stadiet. Prøv å ikke stresse for mye og slappe av. Ikke noe blod er jo kjempepositivt!Ingen blod Idag, men enda litt ubehag, værtfall når jeg går. Kjennes ut som kynnere.
Kan du ikke spørre fastlegen om sykemelding en stund? Synes det er rart du ikke er sykemeldt på grunn av truende abort som det vel kalles. For å ikke fremprovosere blødninger. Nå vet jeg ikke om noen av oss har hatt større blødninger på en stund, jeg har iallefall vært heldig. Bare en liten blødning sist helg. Mange blødninger finner de aldri ut av desverre. De kommer og blir borte igjen.
Jeg hadde kraftig blødning og en truende abort i uke 12, ble sykemeldt i 14 dager og fikk beskjed om å slappe av å ikke gjøre noe, det av gynekolog på sykehuset. Få en henvisning til ul på sykehuset, og be om en sykemelding. Noen bare blør i svangerskapet uten at det er noe farlig, mens andre blør for at det er en grunn til det.Legen mente at blodet ville komme om en går på jobb eller har fri. Forsåvidt sant, synest det er godt å gå på jobb også for å ikke bare engste meg hjemme. Men siden dette har vært så mange uker nå, blir det mer og mer slitsomt. Spurte legen om hvor lenge jeg skulle "finne meg i og blø", fikk aldri svar på det. Har selv betalt for TUL da han kun ville måle hcg siden jeg kun var 7 uker på veg når jeg var hos han. Mye som kunne skje fremdeles sa han.
Håper du slipper flere blødninger hvertfall, ikke noe gøy.. Takk for svar
Jeg hadde kraftig blødning og en truende abort i uke 12, ble sykemeldt i 14 dager og fikk beskjed om å slappe av å ikke gjøre noe, det av gynekolog på sykehuset. Få en henvisning til ul på sykehuset, og be om en sykemelding. Noen bare blør i svangerskapet uten at det er noe farlig, mens andre blør for at det er en grunn til det.