Blødninger

MmmJ

Elsker forumet
For dere som har hatt litt blødninger til og fra og har hatt sexnekt.. hvor lenge ventet dere etter blødningene hadde gitt seg før dere hadde sex igjen?[emoji4]
 
Vel første blødning, så ventet vi en uke.. Blødde da også, dette var i uke 10 og er nå i uke 15 og fortsatt ikke hadd sex :p Kommer ikke til å ha det før etter uke 30 sikkert, men nå er min historie mer avansert :)
 
Okei, for mistenker at blødningene kom av samleie, og legen sa ikke rett ut sexnekt, men jeg nevnte det og han sa det kunne være lurt ihvertfall mens man blør.. får
Vel vente en ukes tid og se hva som skjer da og evt kontakte jordmor kanskje[emoji4]
 
Vi fikk ikke noe beskjed om sexnekt men blødde mye en gang i uke 8. Venta vel noen dager. Husker jeg tenkte jeg aldri skulle ha sex for jeg ble så redd. Blødningen kom ikke av sex vel å merke.

Har tidligere fått sexnekt i andre svangerskap seinere og da har vi overholdt. Fikk faktisk ha sex med kondom til slutt for å unngå at spele skulle irritere livmorhalsen. Vet ikke om det hadde noe for seg. Var uansett kommet langt i svangerskapet da.
 
Sniker fra mars. Hatt sexnekt fra uke 12, er i uke 20 nå.
 
Hadde blødninger i uke 11 pga forliggende morkake. Har enda ikke hatt sex. Er 15+4
 
Men er sexnekten pga foranliggende morkake?
Ja det regner jeg egentlig med. Jeg føler det er litt gråsone her,da det som utløste blødningene ikke var sex,men orgasme. Så jeg vet ikke om det er sexen eller orgasme jeg ikke får ha. Kanskje ikke det du lurte på i denne tråden overhodet :hilarious:
 
Ja det regner jeg egentlig med. Jeg føler det er litt gråsone her,da det som utløste blødningene ikke var sex,men orgasme. Så jeg vet ikke om det er sexen eller orgasme jeg ikke får ha. Kanskje ikke det du lurte på i denne tråden overhodet :hilarious:

Joda alle innspill settes pris på[emoji5] blødninger er noe tull[emoji20]
 
Er Visst veldig forskjellig praksis. Jeg hadde morkaka liggende forran lenge forgje svangerskap. Fikk ingen forbud. Eller måtte ikke løfte så alt for tungt og ta det litt med ro. Fikk sexnekt mye senere når morkaka hadde flytta på seg men da av andre grunner :)
 
Back
Topp