Blødninger

Nummertoerimagen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Oktoberlykke 2019
Hei! Testet positivt på fredag, er 4+4 i dag. Tidligere i ettermiddag kom det litt gjennomsiktig brun utflod, så senere litt friskt blod. I stad begynte det å bli litt brunlig igjen. Det kommer ikke mye men er litt hver gang jeg er på do. Jeg har ingen smerter eller noe, men frykter jo det verste. Har en gutt fra før og hadde ingen blødninger da jeg gikk gravid med han. Noen mer erfaring på området?
 
Ingen god erfaring selv, men har hørt om veldig mange som har hatt små blødninger i svangerskapet uten at det har vært noe farlig ❤️
Om det blir mye etterhbert ville jeg kontaktet lege i morgen, da kan du iallfall få komme å ta blodprøve for å sjekke økning i hcg :)
 
Opplevde en ganske stor blødning da jeg var gravid forrige gang. Det var litt senere da.... alt gikk fint. Fikk aldri noen forklaring. Min eneste erfaring. Blødde ikke en dråpe med første.
 
Med eldstemann hadde jeg litt brunlig utflod, akkurat som om det lå noen gamle rester inni der og ville ut det gikk fint den gangen. Og de to neste hadde jeg ingenting.
 
Sniker fra mars gruppen.
Jeg har hatt 3 blødninger igjennom dette svangerskapet, jeg er nå 17 uker å hittil så har alt gått bra og har en ganske aktiv baby der inne. Men fant ut at blødningene kom fra livmor halsen fordi den var lett blødende. Trenger ikke bety det er noe farlig selvom om man blør
 
Hei! Testet positivt på fredag, er 4+4 i dag. Tidligere i ettermiddag kom det litt gjennomsiktig brun utflod, så senere litt friskt blod. I stad begynte det å bli litt brunlig igjen. Det kommer ikke mye men er litt hver gang jeg er på do. Jeg har ingen smerter eller noe, men frykter jo det verste. Har en gutt fra før og hadde ingen blødninger da jeg gikk gravid med han. Noen mer erfaring på området?

Med min nr 2, hadde jeg blødning ukentlig fra uke 15 til 24. Aldri smerter. Både friskt og brunt blod. Var til gyn, KK, privat UL flere forskjellige, og mer. Men ingen fant noen årsak til blødningene. Hele svangerskapet gikk jeg og trodde eg mistet. Det er fryktelig! Så jeg sender deg masse varme tanker[emoji173]️

Skal sier at det 8 dager over termin, kom en stor kar på over 4 kilo ut[emoji106] frisk som en fisk!!
 
Med min nr 2, hadde jeg blødning ukentlig fra uke 15 til 24. Aldri smerter. Både friskt og brunt blod. Var til gyn, KK, privat UL flere forskjellige, og mer. Men ingen fant noen årsak til blødningene. Hele svangerskapet gikk jeg og trodde eg mistet. Det er fryktelig! Så jeg sender deg masse varme tanker[emoji173]️

Skal sier at det 8 dager over termin, kom en stor kar på over 4 kilo ut[emoji106] frisk som en fisk!!

Tusen takk for svar. Kom det alltid kun blod? Istad kom det litt slimaktig blodfarget også. Veldig lite og lignet ikke på en klump, var mer som en strek. Beklager info, men har liksom begynt å miste troa nå
 
Tusen takk for svar. Kom det alltid kun blod? Istad kom det litt slimaktig blodfarget også. Veldig lite og lignet ikke på en klump, var mer som en strek. Beklager info, men har liksom begynt å miste troa nå

Husker faktisk ikke så detaljert hvordan det var. Det var vel kolagert blod noen ganger, jeg var vertfall sikker på at det var hver selv hver gang.
 
Back
Topp