Blødninger

Nå har det gått over fra brunt utflod til helt rødt. Og fremdeles murringer i magen, kanskje litt mer enn før. Så hvis det viser seg å ha gått bra dette her blir jeg sjokkert, for alle tegn på sa blir bare mer og mer.
Krysser fingrene og takker for alle historier og gode ord som dere har delt med meg.

Krysser alt som krysses kan for at det går bra!

Krysser fingrene for at det går fint!! Håper det ikke er lenge å vente til du får svar, er så ille å gå å være usikker. Sende deg varme tanker!

Skulle gått til ultralyd idag, men avlyste den nettopp. Nå blør jeg så mye at det går gjennom truseinnleggene.
Gikk nok ikke veien dette dessverre.... skal til legen senere.

Klem til deg[emoji17][emoji173]

Takk alle sammen.
Får ikke bekreftet noe 100% før jeg har tatt blodprøver med to dagers mellomrom dessverre.Men mtp symptomene mine er over og blødninger med klumper idag så er det nok over. Lykke til videre til alle sammen. Og tusen takk for all støtte fra dere disse dagene.

Takk alle sammen.
Får ikke bekreftet noe 100% før jeg har tatt blodprøver med to dagers mellomrom dessverre.Men mtp symptomene mine er over og blødninger med klumper idag så er det nok over. Lykke til videre til alle sammen. Og tusen takk for all støtte fra dere disse dagene.
Sender deg en god og varm klem❤️❤️

[emoji173]️

Back
Topp