Blødninger

Minimarmor

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
For 2 dager siden lå jeg å så på film med mannen min, da jeg merket at det plutselig startet å renne blod.
Jeg løp ned på do, hvor det fortsatte å renne. tok ikke lang tid før jeg fikk kraftige kramper i mage og rygg også.
jeg ble livredd, har hatt en SA og en MA tidligere, og disse smertene var skummelt like de jeg hadde sist..
Jeg reiste til legevakta, og fikk sjekket at alt var bra med meg, og fikk komme til gyn for UL dagen etter.
Jeg var 100% sikker på at dette ikke hadde gått bra, og jeg hadde mistet igjen. Det var legen min ganske sikker på også.
Når jeg kom til UL, fikk jeg først en liten undersøkelse, deretter startet hun UL. Det jeg fikk se på skjermen var en utrolig aktiv, nydelig liten spire, med et bankende hjerte <3
Fikk ikke ut ord, og gledestårene stod <3 <3

Det kan faktisk ende godt også, selv etter blødninger. :dummy1::dummy: selv om det er utrolig skummelt mens det pågår

Tror ikke jeg har gjort annet enn å titte på bildet av lille siden i går <3 :angel13

Så kjekt å lese en gledeshistorie :) Så bra at alt sto bra til med lille spiren, og at det ikke alltid trenger å bety det værste med blødninger :)

Samme skjedde med meg for 2 dager siden. På tur til garderoben etter endt dagvakt kjente jeg at det ble bløtt og varmt i innlegget. Masse friskt blod og koagler, så var helt sikker på at det var en SA. Nært hysterisk fikk jeg stotra fram behov for ø-hjelpstime hos gyn. De fant et bankende hjerte hos meg også! :) :) Skal på ktr mandag, de bare konstaterte at det var liv, så blir det bedre sjekk på mandag :)
Hvorfor en plutselig blør sånn er uvisst, men det kan gå bra likevel! :) :D

Så utrolig bra at spira lever ♡

Samme skjedde med meg for 2 dager siden. På tur til garderoben etter endt dagvakt kjente jeg at det ble bløtt og varmt i innlegget. Masse friskt blod og koagler, så var helt sikker på at det var en SA. Nært hysterisk fikk jeg stotra fram behov for ø-hjelpstime hos gyn. De fant et bankende hjerte hos meg også! :) :) Skal på ktr mandag, de bare konstaterte at det var liv, så blir det bedre sjekk på mandag :)
Hvorfor en plutselig blør sånn er uvisst, men det kan gå bra likevel! :) :D
en helt fantastisk følelse når det går bra etter en sånn skrekkopplevelse med blødningen <3

en helt fantastisk følelse når det går bra etter en sånn skrekkopplevelse med blødningen <3
Ja fy fader. Jeg lo og grein om hverandre i stolen når jeg så den pulserende prikken på skjermen ❤️

Blir virkelig glad når jeg leser solskinnshistorier!! Dag 3-4 med blødninger her, for det meste bare brunt som kommer. Aldri noe i trusen, bare ved toalettbesøk. Håper på en solskinnshistorie her også. Vært til legevakten, men ul og undersøkelse igjen på tirsdag.

Så godt at det endte bra :D
Hadde flere styrtblødninger da jeg gikk gravid første gang. Sluttet ikke før uke 16. Hver eneste gang ble det ultralyd der alt viste at spiren levde og hadde det fint. :)

For en følelse det må ha vært å være så sikker på SA men å se hjertet ❤️ gratulerer med en sterk spire! Håper virkelig det går hele veien den her gangen :)

Back
Topp