Blødninger

Reiser å tar blodprøve i morgen, men jeg er ikke optimistisk i det hele tatt.
Trodde det hadde roet seg og var i ferd med å stoppe opp tidligere i dag, men nå har det tatt seg opp igjen og begynner å ligne mer og mer på en kraftig mensenblødning som jo er typisk for SA..

Reiser å tar blodprøve i morgen, men jeg er ikke optimistisk i det hele tatt.
Trodde det hadde roet seg og var i ferd med å stoppe opp tidligere i dag, men nå har det tatt seg opp igjen og begynner å ligne mer og mer på en kraftig mensenblødning som jo er typisk for SA..
Huff, så leit!! Føler virkelig med deg<3

Da flytter jeg ut - ønsker dere lykke til alle sammen - ingen av dere får lov til å følge etter meg!

Da flytter jeg ut - ønsker dere lykke til alle sammen - ingen av dere får lov til å følge etter meg!
Kjempetrist :( Stikk innom her og fortell oss en gladnyhet dersom en ny spire er på vei igjen. Håper der blir snart for deres del. Ta vare!

Vondt å høre! Lykke til med nytt forsøk!<3

Så trist! Har vært gjennom det samme som deg, hadde en SA mellom uke 8 og 9. For min del klaffet det igjen ganske fort etterpå, håper det samme skjer deg! Lykke til videre! <3

Tusen takk alle sammen <3
Det hjelper veldig å ha så gode støttespillere som man kan snakke med her inne.

Nå ser vi fremover og fokuserer på det positive. Får meg en skikkelig fest i påsken i allefall :D

Tusen takk alle sammen <3
Det hjelper veldig å ha så gode støttespillere som man kan snakke med her inne.

Nå ser vi fremover og fokuserer på det positive. Får meg en skikkelig fest i påsken i allefall :D
Nyt fest, myk ost og spekeskinke då lenge du kan!:) vips så er du gravid igjen og neste gang har jeg tru på at det går bra!!

Nyt fest, myk ost og spekeskinke då lenge du kan!:) vips så er du gravid igjen og neste gang har jeg tru på at det går bra!!
Tusen takk, kjære deg!
Skal nyte det litt ekstra denne mnd for dere alle sammen og krysse fingre og tær for ny positiv test i slutten av mnd :D

Back
Topp