Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så leit!! Føler virkelig med deg<3Reiser å tar blodprøve i morgen, men jeg er ikke optimistisk i det hele tatt.
Trodde det hadde roet seg og var i ferd med å stoppe opp tidligere i dag, men nå har det tatt seg opp igjen og begynner å ligne mer og mer på en kraftig mensenblødning som jo er typisk for SA..
Så tristDa flytter jeg ut - ønsker dere lykke til alle sammen - ingen av dere får lov til å følge etter meg!
<3Da flytter jeg ut - ønsker dere lykke til alle sammen - ingen av dere får lov til å følge etter meg!
KjempetristDa flytter jeg ut - ønsker dere lykke til alle sammen - ingen av dere får lov til å følge etter meg!
Trist! Lykke til videre<3Da flytter jeg ut - ønsker dere lykke til alle sammen - ingen av dere får lov til å følge etter meg!
Nyt fest, myk ost og spekeskinke då lenge du kan!Tusen takk alle sammen <3
Det hjelper veldig å ha så gode støttespillere som man kan snakke med her inne.
Nå ser vi fremover og fokuserer på det positive. Får meg en skikkelig fest i påsken i allefall![]()
Tusen takk, kjære deg!Nyt fest, myk ost og spekeskinke då lenge du kan!vips så er du gravid igjen og neste gang har jeg tru på at det går bra!!