Blødninger!!

Der var ett bankende hjerte❤️️, lå på riktig sted og alt var bra sa hun :D mange har slike blødninger uten at det er noe farlig!Men jeg har noen poser med væske rundt omkring, så var nok derfra at jeg får den rosa/brune væsken som kommer. Jeg fikk ny ul time den 28 desember. Jeg ble flyttet 2dager frem så er 7+1 i dag :)

Blir spennende å se! Krysser nå fingrene for at alt går bra ❤️

Tusen takk dere flotte damer! Dere er til stor hjelp og utrolig godt å få pratet med noen :D ❤️
Så godt og høre at alt er bra :D
De posene, er de I selve livmoren eller er de på eggstokkene? Fikk du no forklaring på hvorfor de var der?
 
Godt å høre :)
 
Så godt og høre at alt er bra :D
De posene, er de I selve livmoren eller er de på eggstokkene? Fikk du no forklaring på hvorfor de var der?
De var ikke i samme rom som spiren, var litt på nedsiden eller bortsiden, så litt usikker hvor de lå hen. Men hun sa at det var helt normalt. Det kan våre "rester" fra tidligere mens, eller at jeg ikke har hatt noe festeblødnibgen og at det kan være det som var i den/de posene. Mere skjønte jeg egentlig ikke ;)
 
De var ikke i samme rom som spiren, var litt på nedsiden eller bortsiden, så litt usikker hvor de lå hen. Men hun sa at det var helt normalt. Det kan våre "rester" fra tidligere mens, eller at jeg ikke har hatt noe festeblødnibgen og at det kan være det som var i den/de posene. Mere skjønte jeg egentlig ikke ;)
Aha, da er jeg litt mer med :)
Du er fornøyd med Volvat eller? Skal dit selv på ul I januar :)
 
Aha, da er jeg litt mer med :)
Du er fornøyd med Volvat eller? Skal dit selv på ul I januar :)
Ja, veldig fornøyd. Hun er veldig flink hun jeg kom til også, vet ikke om det er kun henne man kommer til når man skal ta ul i graviditeten. Kari ett eller annet het ho her :) Er det Fr.stad du skal til eller?
Men prisen dems har gått betraktelig opp da! 600,- for 5år siden og nå 1350,- ;)
 
Ja, veldig fornøyd. Hun er veldig flink hun jeg kom til også, vet ikke om det er kun henne man kommer til når man skal ta ul i graviditeten. Kari ett eller annet het ho her :) Er det Fr.stad du skal til eller?
Men prisen dems har gått betraktelig opp da! 600,- for 5år siden og nå 1350,- ;)
Nei, skal på Volvat I Hamar :) Antar at de er bra, rykte sier det ihvertfall ;)
Det er ikke billig,men det er verdt det. Den ultralyden vi skal på er en dobbelttime så den blir å koste 1900 kr. Det er det verdt syns jeg :)
 
Back
Topp