Blødninger!!

Flere med rosa/brunt utflod om dagen? Er 7+0 i morgen, og kjenner keg er litt redd! Men er bare lyserosa på papiret når keg tørker meg og litt brunt senere på dagen. Har mensmurringer, men ikke vondt vondt liksom!

Noen flere?

Har ringt Volvat, så blir oppringt senere i dag om hun kan ta meg inn til haste ul for å se at alt er bra! Man blir jo redd.

Har hatt dette av og på siden fredag, men hadde det ikke slikt i forrige svangerskap, så da blir man jo helg utafor :(
 
Lyserosa små blødninger er jo stort sett ikke farlig :)
Men man vil jo ikke se det allikevel.
Det har jo ikke utviklet seg til en større blødninger så det tyder jo litt på at dette er noe annet.

Håper allikevel du kommer inn og får din bekreftelse på at alt er i skjønneste orden, dey verste er å gå i uvisshet.

Tror det er helt ufarlig jeg :)
 
Lyserosa små blødninger er jo stort sett ikke farlig :)
Men man vil jo ikke se det allikevel.
Det har jo ikke utviklet seg til en større blødninger så det tyder jo litt på at dette er noe annet.

Håper allikevel du kommer inn og får din bekreftelse på at alt er i skjønneste orden, dey verste er å gå i uvisshet.

Tror det er helt ufarlig jeg :)
Det er litt skremmende! Ringte legevakta da det begynte på fredag, og da sa hun at hvis jeg fikk sterke smerter og skikkelig blødninger at det var farlig! Men nå ser jeg at flere her inne har spottet føre evt de har mistet, så da blir man ekstra nervøs!!
Satser på jeg kommer inn i dag, og at det er ufarlig og at alt er bra! :)
 
Flere med rosa/brunt utflod om dagen? Er 7+0 i morgen, og kjenner keg er litt redd! Men er bare lyserosa på papiret når keg tørker meg og litt brunt senere på dagen. Har mensmurringer, men ikke vondt vondt liksom!

Noen flere?

Har ringt Volvat, så blir oppringt senere i dag om hun kan ta meg inn til haste ul for å se at alt er bra! Man blir jo redd.

Har hatt dette av og på siden fredag, men hadde det ikke slikt i forrige svangerskap, så da blir man jo helg utafor :(
Lykke til :) sattser på at det ikke er farlig men skjønner du blir redd :) har du vært på ul tidligere?
 
Har gitt seg igjen nå, kun bittelitt(stripe) på papiret. Får det etter jeg tisser! Merkelige greier.Spennende å se når Volvat ringer, hun begynte på jobb nå Hun jeg skal til evt :)
 
Var det ikke sånn at slimhinnene er mer sårbare når vi er gravide? Jeg setter en tier på at det er det som er greia :D Stor klem til deg
 
Var det ikke sånn at slimhinnene er mer sårbare når vi er gravide? Jeg setter en tier på at det er det som er greia :D Stor klem til deg
Jeg skal på ul nå på Volvat kl 17.45 i dag! Fikk en hastetime siden jeg er redd og har litt angst fra før av :) så blir spennende å se! Men håper deg bare er noe sårbare slimhinner :D tusen takk, klem tilbake ❤️
 
Jeg skal på ul nå på Volvat kl 17.45 i dag! Fikk en hastetime siden jeg er redd og har litt angst fra før av :) så blir spennende å se! Men håper deg bare er noe sårbare slimhinner :D tusen takk, klem tilbake ❤️
Masse lykke til! Du får holde oss oppdatert?
 
Er i uke 7 i morgen jeg også.. å opplever det samme... skal på sjekk i morgen... . Men har mista 3 ganger før.. og alle gangene har d dessverre startet sånn... ;( di få graviditetstegnene er forduftet også..
 
Der var ett bankende hjerte❤️️, lå på riktig sted og alt var bra sa hun :D mange har slike blødninger uten at det er noe farlig!Men jeg har noen poser med væske rundt omkring, så var nok derfra at jeg får den rosa/brune væsken som kommer. Jeg fikk ny ul time den 28 desember. Jeg ble flyttet 2dager frem så er 7+1 i dag :)

Blir spennende å se! Krysser nå fingrene for at alt går bra ❤️

Tusen takk dere flotte damer! Dere er til stor hjelp og utrolig godt å få pratet med noen :D ❤️
 
Er i uke 7 i morgen jeg også.. å opplever det samme... skal på sjekk i morgen... . Men har mista 3 ganger før.. og alle gangene har d dessverre startet sånn... ;( di få graviditetstegnene er forduftet også..
Krysser fingrene for deg! Jeg fikk gode nyheter nå, og keg vil håpe og tro du også gjør det :) sender deg en klem ❤️
 
Back
Topp