Blødninger

Ønsker_andre_♡

Glad i forumet
Var hos legen i dag. Ho ble nesten litt satt ut. Jeg fortalte at jeg hadde blødninger og fikk negative tester (etter positive) i forrige uke, og at jeg emmå blør litt.
Skal ta blodprøve på fredag for å sjekke hcg, og så får jeg ny time på mandag om en uke. Hvis jeg ennå er gravid da skal vi sende henvisning til tidlig ul. Så de tar d heldigvis seriøst.
b176f14ca39ffcb0aa6ba5ec356e8bc4

Tok en ny digital i dag. Står ennå at jeg er gravid. Mn siden jeg er 4+3 i dag er ukene litt feil. Håper d enten er fordi at jeg produserer hcg seint, eller fordi at jeg tok dn på en time gammel utvanna urin. Har tatt noen el-tester ved siden av.
059c4bfe122e82b4a772d7534db745e7

Hvis jeg sammenligner er den absolutt blitt sterkere. D må da være et godt tegn
 
Det jeg bekymrer meg mest over er de murringene jeg har. Er livredd for at d betyr jeg skal få mensen :-( mn nå har jeg jo vært ute og gått en del, og jeg har hatt en gynekologisk undersøkelse. Mn smertene ble så kraftig nå :-(
 
Krysser fingrene for deg.

Tok du blodprøve i dag, så ser de på om den stiger rett til fredag?
 
Ok, krysser fingrene
 
Tusen takk begge to :) jeg tror jo egentlig at alt er i orden, og at d bare er sårene fra biopsien :) mn er samtidig veldig skummelt når man endelig har klart å bli gravid. Jeg er bare glad for at de følger opp :)
 
Var hos legen i dag. Ho ble nesten litt satt ut. Jeg fortalte at jeg hadde blødninger og fikk negative tester (etter positive) i forrige uke, og at jeg emmå blør litt.
Skal ta blodprøve på fredag for å sjekke hcg, og så får jeg ny time på mandag om en uke. Hvis jeg ennå er gravid da skal vi sende henvisning til tidlig ul. Så de tar d heldigvis seriøst.
b176f14ca39ffcb0aa6ba5ec356e8bc4

Tok en ny digital i dag. Står ennå at jeg er gravid. Mn siden jeg er 4+3 i dag er ukene litt feil. Håper d enten er fordi at jeg produserer hcg seint, eller fordi at jeg tok dn på en time gammel utvanna urin. Har tatt noen el-tester ved siden av.
059c4bfe122e82b4a772d7534db745e7

Hvis jeg sammenligner er den absolutt blitt sterkere. D må da være et godt tegn

Sniker fra oktober, den digitale viser ikke feil om du er 4 uker. Den viser fosteret sin "alder". Altså, mor er 4 uker, fosteret er 2 uker. Håper det var litt betryggende :) Lykke til videre :)
 
Back
Topp