Blødninger...

Lille16

Blir kjent med forumet
Rett etter innlegget mitt om bekymringer i går begynte jeg å blø.. Hadde endel sterkere menssmerter og da jeg skulle tørke meg kom det friskt blod på papiret. Ikke sånn voldsom blødning men nok likevel..
I morges kom det en koagel, og nå er smertene borte men fremdeles rosa på papiret. KK mente at det mest sannsynlig er en SA på gang, og at jeg burde ta kontakt med legevakten hvis jeg får feber, noe jeg har. Er helt satt ut her, og føler meg helt tom. Fy f...!!!

Nei og nei, dette er kjempetrist:-( sender deg en stor klem.

Uff, det var kjipt å lese...

Fikk henvisning videre til gynekologisk poliklinikk på mandag.. Blir en lang helg dette her..

Takk for svar. Det går jo greit, men helt surrealistisk likevel.. Med tanke på bekymringen jeg ytret i går kveld og plutselig skjer det! Utrolig trist hvis dette er over, men har et liiite håp skal jeg være ærlig.
Ha en fin dag alle sammen:-)

Takk for svar. Det går jo greit, men helt surrealistisk likevel.. Med tanke på bekymringen jeg ytret i går kveld og plutselig skjer det! Utrolig trist hvis dette er over, men har et liiite håp skal jeg være ærlig.
Det er jo ikke over ennå før du vet noe for sikkert :) skjønner denne helga blir lang! Masse lykke til :)

Så utrulig leit! :-( forståelse for at helga blir lang! Håper tiden går fortere enn forventet for deg. Fælt og sitte slik på vent! Masse lykke til!

Dette var trist å lese. :( Men det var en annen her inne som fikk blødning og ble henvist til ul. Da så de et bankende hjerte! Krysser fingre at det går bra.

Takk for det:-) prøver å klamre meg fast, selv om jeg innerst inne er klar over realitetene.
Tusen takk igjen for svar alle sammen, det betyr mye!

Trist å lese om alle disse blødningene:-(
Håper for din del at dette er av den uskyldige sorten og at alt viser seg å være bra:-)
Det skal tydeligvis være en prøvelse disse 12 første ukene med engstelse og uro !

Back
Topp