Blødninger

RP91

Betatt av forumet
Våknet opp i dag og hadde begynt å bli :-( hadde også litt rare smerter I går men var ikke så sterke. Redd det skjer akkurat det samme som sist bare at denne gangen fikk jeg gå en dag ekstra. :-( vet ikke om jeg skal dra på legevakta. Har tilfeldigvis legetime i morgen tidlig. Blør ikke sånn kjempe kraftig men kjenner smertene kommer så får ikke så posetive tanker men vi får se :-(

Uff, så trist å høre! Håper det bare er en uskyldig blødning!

Hadde Eg vert deg så hadde Eg gått på legevakten... Om ikke annet enn for å roe tankene... Kan ikke være godt å gå i hele dag å tenke på det...

Smertene går frem og tilbake. Har plutselig mensen smerter. Ikke sånn syke smerter men tydelige. Men de er ikke der hele tiden. Blødningen har ikke blitt noe kraftigere og er ikke så mye men har kommet litt alikevel. Blir vel ekstra på vakt siden jeg hadde en sa for ett halvt år som startet litt på samme måte :-(

Huff, så utrolig leit med blødninger.. Håper inderlig at det er uskyldig denne gangen❤️

Nå har både blødning og smertene økt ganske kraftig så ser ikke helt ut som det her går min veg :-(

Uff, dette var trist å lese :(

Så trist!! Håper du har det bra og har noen som kan støtte deg. Vet hvor vondt det er :(

Uff så trist lesing. Håper det går bra med deg og har folk rundt deg som du kan støtte deg på :( Klem

Har jo selvfølgelig samboeren min. Han er faktisk verdens beste oppi alt det her :-)

Huff, veldig trist.. Positive tanker og god klem herfra.

Back
Topp