Blødninger

BabyH.

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har hatt det? I kveld når jeg tørket meg var det litt rødt blod på papiret. Blir urolig av den minste ting, kjenner jeg. Er 5+0 i dag, mandag.

Det kan være et blodkar som har sprekt for når man er gravid er man litt ekstra følsom inni skjeden.. Så lenge du ikke har vondt å blør mer enn litt så er du nok ganske så trygg:) kjenner selv at jeg og er urolig for den minste ting men sånn er det vel i disse 12 helvetes ukene så de kaller de.. Masse lykke til<3 håper spiren sitter trygt<3

Det kan være et blodkar som har sprekt for når man er gravid er man litt ekstra følsom inni skjeden.. Så lenge du ikke har vondt å blør mer enn litt så er du nok ganske så trygg:) kjenner selv at jeg og er urolig for den minste ting men sånn er det vel i disse 12 helvetes ukene så de kaller de.. Masse lykke til<3 håper spiren sitter trygt<3
Takk for trøstende ord! :-) Håper virkelig lillegull klorer seg fast!

Det er vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet. Så lenge det ikke kommer mye mer og at blodet er klumpete, så kan du slappe av (vet det er vanskelig) :) Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast :)

Jeg hadde en slik blødning på søndag. Ca en teskje med friskt blod. men har ikke kommet noe mer. Jeg kom fram til (etter mye googling og svar her inne) at det nok var et sprekt blodkar. Jeg skulle også hatt mensen nå og det kan ha innvirkning...

Last edited:
Jeg har hatt blødning i alle svangerskapene mine. Alt fra styrtblødninger til brun utflod.
Med min yngste blødde jeg 3-4 ganger hver uke fra uke 4-12.

Back
Topp