Blødninger

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hører jo om de som har "mensen" i svangerskapet eller ofte blødninger. Noen her?

Her har det ikke vært noe blod i noen av svangerskapene (bortsett fra etter celleprøve i uke 7 men det teller ikke).

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blødde i nesten 1 uke fra jeg var 4 +3 til 5+2 uker på vei.. Var helt sikker på at jeg ikke var gravid allikevel. Men det er fortsatt en frisk, sprellende baby i magen. :)

blødde som mensen mellom uke 11-20. pga et hematom over livmoren.
Hadde økt abortrisiko og var til UL 6 ganger i den perioden.

heldigvis ordnet kroppen opp selv. De vet ikke årsaken tim hematomet (en slags blodansamling visstnok)

har ellers bare spottet tidlig i de to andre svskapene

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke hatt noen blødninger. Fikk spotting blødning når egget festet seg med min første, ellers har det vært helt blødningsfritt her.

Har ikke hatt noen form for blødning, i noen av mine 3 svangerskap :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blødde litt i de første 12+ ukene, men det var vist pga morkaken lå forran åpningen og den løsnet litt etterhvert som livmoren vokste. Etter dette har det heldigvis ikke vært noen ting. Men en ting jeg har er pms + mensenvondt rundt perioden jeg skulle hatt mensen. Utrolig irriterende!

Ingenting her.

Blødde tre uker mellom uke 6-9 i begge svangerskapene. Like mye som vanlig mens i starten også avtok det etter hvert. Men varte jo mye lenger da...

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Blødde litt i uke 11 med førstemann, varte en ukes tid..
Med nr.2 spotta jeg i uke 4, 7og 11, i uke 13 begynte jeg å få kraftige blødninger - mer enn vanlig mensen, var sikker på at jeg mista. Fikk 3 ultralyder i løpet av 2 uker for å sjekke at det var liv og det var det. Blødningen ga seg etter 2-3 uker.
Denne gangen hadde jeg små blødninger uke 4 og 7, i uke 13 starta jeg med kraftige blødninger som ga seg etter en ukes tid. Spotta igjen i uke 27, varte en ukes tid.

Er utrolig slitsomt/skremmende med blødninger i sv.skap, men det har heldigvis gått bra til nå :)))

Spottet litt i uke 13, hadde en blødning over 2 dager i uke 15.. Ikke gøy

Jeg blødde-3-4 ganger i uken fra uke 4 til uke 11. Gikk konstant med bind.
Er hypersensitiv for hormoner, og fikk tilskudd av progesteron->såre slimhinner->blødning.
Ble sånn passe kokko av det, men det gikk jo bra da :D

Jeg har bare hatt en ørliten blødning i uke 28... Det var sannsynligvis bare et sprukkent blodkar.

Blødde for første gang etter samleie for 2 uker siden. Da måtte jeg inn til sykehuset med full kontroll osv. alt var bra, så de regna det var utenfor.. Men jeg var ikke veldig høy i hatten den kvelden.

Back
Topp