Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg blødde i nesten 1 uke fra jeg var 4 +3 til 5+2 uker på vei.. Var helt sikker på at jeg ikke var gravid allikevel. Men det er fortsatt en frisk, sprellende baby i magen.
Jeg blødde litt i de første 12+ ukene, men det var vist pga morkaken lå forran åpningen og den løsnet litt etterhvert som livmoren vokste. Etter dette har det heldigvis ikke vært noen ting. Men en ting jeg har er pms + mensenvondt rundt perioden jeg skulle hatt mensen. Utrolig irriterende!
Blødde litt i uke 11 med førstemann, varte en ukes tid..
Med nr.2 spotta jeg i uke 4, 7og 11, i uke 13 begynte jeg å få kraftige blødninger - mer enn vanlig mensen, var sikker på at jeg mista. Fikk 3 ultralyder i løpet av 2 uker for å sjekke at det var liv og det var det. Blødningen ga seg etter 2-3 uker.
Denne gangen hadde jeg små blødninger uke 4 og 7, i uke 13 starta jeg med kraftige blødninger som ga seg etter en ukes tid. Spotta igjen i uke 27, varte en ukes tid.
Er utrolig slitsomt/skremmende med blødninger i sv.skap, men det har heldigvis gått bra til nå ))
Jeg blødde-3-4 ganger i uken fra uke 4 til uke 11. Gikk konstant med bind.
Er hypersensitiv for hormoner, og fikk tilskudd av progesteron->såre slimhinner->blødning.
Ble sånn passe kokko av det, men det gikk jo bra da
Blødde for første gang etter samleie for 2 uker siden. Da måtte jeg inn til sykehuset med full kontroll osv. alt var bra, så de regna det var utenfor.. Men jeg var ikke veldig høy i hatten den kvelden.