Blødninger.

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Er det flere som har opplevd å få blødninger i uke 6? oppdaget brun utflod (sorry) Etter et møte i dag. Fikk komme til hos gyn med en gang, og der var det fortsatt hjerteslag. Kjenner jeg blir helt maktesløs. Historien gjentar seg denne gangen også :(. Er det noen som kan komme med noen beroligende ord? Forrige gang startet det på samme måte, men endte med senabort i uke 20..

Er det flere som har opplevd å få blødninger i uke 6? oppdaget brun utflod (sorry) Etter et møte i dag. Fikk komme til hos gyn med en gang, og der var det fortsatt hjerteslag. Kjenner jeg blir helt maktesløs. Historien gjentar seg denne gangen også :(. Er det noen som kan komme med noen beroligende ord? Forrige gang startet det på samme måte, men endte med senabort i uke 20..

Har også hatt det 2 ganger, og alt var fint. Skal på ny kontroll i morgen.

Dette kan like gjerne gå veldig fint. Jeg spottet litt rødt et par dager her og der rundt uke 6 og det svangerskapet gikk helt fint. Spottet du litt i uke 6 sist også og hadde en sen abort? Isåfall så tviler jeg på at den blødningen hadde så veldig mye med aborten, hvis ikke legen har sagt noe annet. Det er jo så mangen som blør litt i begynnelsen.

Masse lykke til :-) håper på det beste!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Takk:) vet det er vanlig, men kan ikke noe for å bli kjemperedd:(

Skjønner følelsene dine godt. Spottet brunt nesten hele tiden jeg også...:-(

I mitt første svangerskap spottet jeg mye brunt rundt uke 6-7. Jeg tok en UL og alt var bra. Deretter begynte jeg å spotte igjen, lyserosa, i uke 12. Ved siden av meg sitter en 3 åring i dag. Så det gikk veldig bra. :)
Skjønner at du blir bekymret, men det kan hende det er helt harmløst :)

Jeg har spottet bunt blod i et svangerskap, gikk fint.
mener det er ca 30% av fullgåtte svangerskap som har ufarlige blødninger.

Dette kan like gjerne gå veldig fint. Jeg spottet litt rødt et par dager her og der rundt uke 6 og det svangerskapet gikk helt fint. Spottet du litt i uke 6 sist også og hadde en sen abort? Isåfall så tviler jeg på at den blødningen hadde så veldig mye med aborten, hvis ikke legen har sagt noe annet. Det er jo så mangen som blør litt i begynnelsen.

Masse lykke til :) håper på det beste!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

nei, det begynte med en blødning, som førte til flere massive blødninger helt fram til uke 20. Da endte det opp med en sa. Så jeg er redd for at dette kan være begynnelsen på samme greien.

nei, det begynte med en blødning, som førte til flere massive blødninger helt fram til uke 20. Da endte det opp med en sa. Så jeg er redd for at dette kan være begynnelsen på samme greien.

Har blødningene tatt seg opp nå da? Hva sier legen/ gynekologen, kan de se hvor blødningen kommer fra? Jeg vet hvor fælt dette er. Har selv hatt blødninger dette svangerskapet, prøver så godt jeg kan å tenke positivt.

Nei, ser ut til at det har gitt seg, men jeg ligger helt i ro i sengen. forsøker å tenke positivt, men ikke så lett. Det positive var at det var hjerteslag i går også. Får ligge i ro og ruge:)

Nei, ser ut til at det har gitt seg, men jeg ligger helt i ro i sengen. forsøker å tenke positivt, men ikke så lett. Det positive var at det var hjerteslag i går også. Får ligge i ro og ruge:)
Jeg også hadde en liten blødning i begynnelsen av uke 6. Det var ikke mye, mest litt brunt. Ble kjempe nervøs! Men etter å ha snakket med legevakta, så fikk jeg roet meg ned med at det var veldig vanlig, og at de fikk inn flere tlfsamtaler om akkurat det samme :) nå bare venter jeg på svar ifra sykehuset og krysser fingrene om at alt er som det skal være <3

Går det bra?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Går det bra?:)

Ruger fortsatt:). Krysser alt jeg har at vi ser et bankende hjerte den 14.

Ruger fortsatt:). Krysser alt jeg har at vi ser et bankende hjerte den 14.

Får virkelig håpe på det:) har blødninger nå og er 6+4 uker. Håper på positivt som deg:)

Back
Topp