Blødninger

Håp

Gift med forumet
VIP
Dette er dag nr 2 med blødning her :/ jeg er kjemperedd og føler i grunn at ting går galt nå :( blødde med førstemann også, men det var mye mindre og ikke hele tiden som nå. Nå er det frisk blod, ikke like mye som mensen, men må bruke bind.. Mulig ul på onsdag, så håper på å få svar da.

Skremmendes, men er mange som blør i svangerskapet, og det går bra!
Dette SKAL gå bra for deg også!
Lykke til <3

Uff, skjønner du blir redd. Har du smerter også da? Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning! Jeg blødde masse forrige svangerskap pga veldig ømfintlige slimhinner. Sender deg en klem.

Masse lykke til, håper virkelig dette er noen ufarlige blødninger! :)

Har du vært på tidlig ul, slik at du har sett babyen evt hørt hjertelyd?

Mine aller største klemmer til deg snuppa! Dette SKAL gå bra, vi har en avtale vet du <3
Ja, det er en avtale jeg ikke vil bryte <3

var på ul 9+2, da så alt bra ut.. Så klamrer meg jo til håpet!

Krysser alt som kan krysses for deg! Dette går nok bra, som de andre også skriver! Masse lykke til på UL! Klem til deg!

Krysser fingrene for at dette går bra for deg!

Lykke til!! :-) bare tenk så vanlig det er med blødninger, kjempemange som har det så tidlig i svangerskapet ! Kanskje det er et tegn på at du må roe ned litt? :-) Len deg tilbake med en kopp te, også får du se om alt er bra på onsdag ;-)
Ønsker deg uansett masse lykke til, og håper du slutter å blø nå!

Dette skal gå bra! Det bare må det! Håper virkelig du får UL på onsdag! Sender deg en kjempe klem <3

Ja, det er en avtale jeg ikke vil bryte <3

var på ul 9+2, da så alt bra ut.. Så klamrer meg jo til håpet!

Da ligger jo alt til rette for at dette skal gå bra! Sikkert bare en liten bagatell som ømfintlige slimhinner eller noe I den dur:-)

Men har du sammentrekning da, det er ganske vanlig å blø.
Jeg blødde mye med guttungen(mer enn mensen)

Har du ikke vond ville jeg tenkt positivt

Back
Topp