Blødninger

LineMerethe

Gift med forumet
Er det fler som har hatt blødninger i svangerskapet? Hadde det sist også, og i dag kom det igjen. Friskt blod. Sist ble jeg sendt til ul noen dager etterpå, og alt var bra. I morgen skal jeg til jordmor, og om jeg nevner det for henne sender vell hun meg videre om hun er beskymret? Orker ikke tanken på legevakten i dag. Jeg har ikke vondt, og det var ikke voldsomt mye, mensåklart.... Jeg er jo bekymret:/

Det er mange som opplever flere småblødninger eller litt spotting gjennom svangerskapet, spesielt i første trimester. Skal visstnok være litt verre å blø i andre trimester.

Jeg har selv hatt 2 blødninger som har var i 2-3 dager. Jeg har vært på 4 ul men hver gang lever den lille spiren.

Dersom man går på blodfortynnende så er det nesten forventet at man skal blø. Mange opplever også å få en liten blødninger når de egentlig skal ha forventet mens.

Ta det med ro og vent til du snakker med jordmor i morgen. En tur på legevakt vil jo ikke kunne gjøre så mye fra eller til, men definitivt skape unødig stress. Stress for mor er stress for baby

Kanskje har du veldig skjøre slimhinner.. ..

jeg blødde i uke 12, friskt blod en gang med masse smerter, var på UL noen dager etter og alt var bra :) Lykke til! 

jeg hadde blødning i forgårs og var på ul og alt vra bare fint med spiren:) fikk beskjed om at morkaken låg så langt nede at det var derfor jeg kunne få små blødninger av og til, men da blei bedre etter som morkaken låg så den skulle.. så trenger jo ikke være noe og være redd for, men skjønne du er beskymret. du må ha lykke til værtfall:)

Back
Topp