Blødninger...

Deseo Dorado

April 2013's handywoman
Sitter på jobb, og var nettopp på do... Og her kommer blod. Frisk blod:(
Har ikke vondt, men er nok redd for at spiren glipper taket...
Huff, dette er ikke gøyt... Hadde håpet at det skulle klaffe nå...
Gruer meg til å gå hjem å fortelle sambo...

Ånei!! Håper det stopper opp og at spiren holder seg likevel! Krysser fingrene!! Lykke til!

Ikke gi opp håpet enda!! Jeg blødde MYE og friskt blod opptil flere ganger i mitt første svangerskap, og her sitter jeg med verdens fineste og helt friske gutt idag <3 

Huff, håper det stoppet og at det ikke kommer mer!!
Er så redd noe sånt skjer med meg også. Lykke til! :-(

Håper virkelig at det stopper opp igjen og at spiren klarer seg! Men blør man, så blør man... Og da svirrer jo tankene...

Krysser fingrene jeg også!

nurk og mirakel skrev:
Trist. Håper på det beste. Lykke til.

samme her! føler med deg...been there done that:( har spottet i dag selv, men ikke rent blod...krysser fingrene for oss

Sommerfuglen & frøet skrev:
Håper virkelig at det stopper opp igjen og at spiren klarer seg! Men blør man, så blør man... Og da svirrer jo tankene...

Kjenner følelsen! Blødde litt den dagen jeg forventa mensen, og nå går jeg og sjekker ofte.... Tenker så mye på ditt og datt, og at det kan skje igjen, om jeg har vondt i magen osv. Men jeg har lest at det kommer MYE ved SA da..? Håper det går bra, og at blødningene ga seg :)

Tror nok jeg må forlate dere ja. Blødd masse mer i natt, og blør ennå. Som en kraftig, takvis mens... Lykke til videre alle sammen!!! Håper dere slipper å gå gjennom det jeg har vært gjennom....

Så utrolig trist å høre, men ikke gi opp håpet enda..
Krysser fingrene for deg<3

så leit:( veit åssen du har det...lykke til videreemoticon

Back
Topp