blødninger

blemis

Glad i forumet
da fikk jeg blødninger igjen, det kom i går kvell, men fikk ikke kontroll før i dag mårrest..
Heldigvis var alt bra me babyn.. Fikk en skikklig flink gyn som forklarte hvorfor dette oppstå, og at det kan komme mer kanskje i løpe av de neste 10 dagen.. Grunnen var faktisk innplantning av jordmorkaken som vokste inni vevet og da kan det lett oppstå blødninger.
Fikk beskjed om å ikke ha sex på 10 dager da.. [:D][:)][;)] stakkar smbo.. [8D]

Vi fikk me oss bilde fra ul.. kunne godt se at det er en baby.. den logg sammen krullet med hendene og føttene.. kjempe søt e den.. [:D][:)]

Det har i vert fall vært svært betryggenes å få en skikklig utredning når sånne ting skjer, så man vet hva det kommer fra lissom..
Kanskje du har det samme som meg.. da kan det være at det kommer fra livmorkaka som fester seg inn i vevet i kroppen din.. da kan det skje at den treffer små blodkar som sprekker som gjør at blødningen starter.. Heldigvis er det ikke store blødninger, ser gjerne mørkt brunt ut...
Godt du ska på ul snart, da for du en bekreftelse.. skuldrene ble senka et par hakk etter jeg hadde vært der... korslig med bilde å da.. [:D][:)] da kan man se nurke heile tida.. [;)][8D]

Godt å høre du bærer en sterkt og godt menneske inni deg [:)] Lykke til videre[:)]

Tusen takk.. Ønsker deg også lykke til

Back
Topp