Blødninger

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
Noen som har sluttet med cerazette og fortsatt hatt uregelmessige blødninger?
Opplevd 2 ganger på rad nå å få blødninger etter sex og hatt det en liten uke etterpå.. Kommer på at jeg ikke har fått tatt celleprøve, da den forrigevar av dårlig teknisk kvalitet.. Begnner derfor å tenke litt. Har liksom "glemt" å bestille ny time siden jeg syntes dette var vondt. Slo selvfølgelig opp på livmorhalskreft og ser at symptomer er blødninger mellom menstruasjon, blødninger etter sex og vondt under sex.. å ja, dette har jeg. Skal ringe legekontoret med en gang det åpner å bestille meg time for celleprøve!

Trur nok det er vanlig at blødningane "heng litt igjen" etter du har slutta, men e selvfølgelig greit å ta celleprøve uansett. Det er bedre enn å gå å bekymra seg i allefall. Det går nok heilt sikkert bra!!! [:)]

ORIGINAL: sogn78

Trur nok det er vanlig at blødningane "heng litt igjen" etter du har slutta, men e selvfølgelig greit å ta celleprøve uansett. Det er bedre enn å gå å bekymra seg i allefall. Det går nok heilt sikkert bra!!! [:)]

Ja, håper og tror at det er bare det [:)] Fikk time allerede neste fredag, så slipper å tenke på det så veldig lenge [:)]
Håper hytteturen i helga får meg til å glemme alt sånt [:)]

ORIGINAL: Josle

Alt er sikkert i orden:) lykke til[:D]

Takk Josle [:)]

Eg har bare hatt blødning itte sex, med ein eg var sammen med, men d va et dårligt forhold.

Men nå blør eg i hytt og gever.

Kanksje man psykisk kan få blødning etter sex fordi man syns det er ubehageli g også? Tror ikke det er kreft alltså, men er jo verd å ta en celleprøve. Man skal jo regelmessig ta en sån prøve, er det 1 gang i året eller 2?

ORIGINAL: Hekla85

Eg har bare hatt blødning itte sex, med ein eg var sammen med, men d va et dårligt forhold.

Kanksje man psykisk kan få blødning etter sex fordi man syns det er ubehageli g også? Tror ikke det er kreft alltså, men er jo verd å ta en celleprøve. Man skal jo regelmessig ta en sån prøve, er det 1 gang i året eller 2?

Det kan godt hende. Men man liksom et stuck når det aldri har skjedd før. Fikk time neste fredag[:)] Er vell hvert 3dje år det skal tas, fra man er 25 år.

ORIGINAL: Tonemoj

ORIGINAL: Hekla85

Det kan godt hende. Men man liksom et stuck når det aldri har skjedd før. Fikk time neste fredag[:)] Er vell hvert 3dje år det skal tas, fra man er 25 år.

Oi, hehe, syns eg va sjeldent [8D]

eg gikk rett i vanlig syklus, men blødde i hytt og gevær med pillen når eg gikk på den.

Back
Topp