Blødninger....:(

2014_Baby

Forelsket i forumet
I følge menskalkulator er jeg 6 uker idag, men jeg tørr ikke helt å stole på den, siden syklusen min har vært ustabil det siste året.
Men de 3 siste dagene har jeg blødd, de to første dagene var det bare tynt blod, som kom når jeg tisset, og det var kun om morgenen. I dag skjedde akkurat det samme, men litt mer blod (ikke som mensen) pluss en liten blodklump (sorry for detaljene). Jeg er nå helt knust, og tenker jo selfølgelig det værste. Har ikke legetime før neste uke, å har ringt til alle gynekologer, men ingen som har mulighet til å ta meg imot før. Så må vel bare pløye meg gjennom helgen, men dette i bakhodet.
Hva er deres erfaringer med SA? Jeg har ikke hatt noe smerter i det hele tatt, men jeg har heller aldri hatt smerter i forbindelse med mensen. Ikke har jeg hatt noe særlige graviditets symptomer heller utenom litt stikking og svært sulten og ømme bryst.

Noen som vil dele litt tanker med meg? :)

Jeg blødde forrige mandag, ganske mye men bare ica 20 min uten klumper. Varpå UL i dag og der var det ikke liv. Har visst vært andre her år og som har blødd litt også har det ikke vært liv vel ul [:(] Håper virkelig at det ikke er slik med deg! Jeg hadde heller ingen smerter, og omtrent ikke symptomer heller

ORIGINAL: Mamma011

I følge menskalkulator er jeg 6 uker idag, men jeg tørr ikke helt å stole på den, siden syklusen min har vært ustabil det siste året.
Men de 3 siste dagene har jeg blødd, de to første dagene var det bare tynt blod, som kom når jeg tisset, og det var kun om morgenen. I dag skjedde akkurat det samme, men litt mer blod (ikke som mensen) pluss en liten blodklump (sorry for detaljene). Jeg er nå helt knust, og tenker jo selfølgelig det værste. Har ikke legetime før neste uke, å har ringt til alle gynekologer, men ingen som har mulighet til å ta meg imot før. Så må vel bare pløye meg gjennom helgen, men dette i bakhodet.
Hva er deres erfaringer med SA? Jeg har ikke hatt noe smerter i det hele tatt, men jeg har heller aldri hatt smerter i forbindelse med mensen. Ikke har jeg hatt noe særlige graviditets symptomer heller utenom litt stikking og svært sulten og ømme bryst.

Noen som vil dele litt tanker med meg? :)

Veldig forskjellig person til person, det beste hadde jo vært en legetime.. Leser jo at mange blør under svangerskapet, noen har vanlig mens førse mnd også..

SA min, hadde jeg utrolig vondt i magen, blødde masse og klarte ikke å stå..

Krysser fingrene for deg, dette skal gå bra [:)]

Ja, får bare krysse fingrene. Har lite lyst å gå til fastlegen, for føler ikke det er noe han kan hjelpe meg med, hvis jeg må sjekkes med ultralyd.. så får bare vente å se:)
Har nå hvertfall sluttet å blø nå, men er jo redd for å gå på do igjen, i frykt for hva som kan møte meg...

håper det ikke er noe, og alt går bra[:D]

når jeg hadde SA, blødde jeg hele tiden, bare litt lyst rødt og brunt innimellom.Plutselig begynnte jeg å blø MYE og det var litt klumper.Når jeg skulle på toalettet etterpå kom spiren ut, så det tydelig[:(] Så sånn var min erfaring!

men dette er jo forskjllig på alle. Og det er mange som blør uten at det er none fare[:)]

Ja, får håpe det ikke er noe gale. Prøver å berolige meg selv med at (uregelmessige) blødninger var helt normalt i min tidligere syklus, å at det henger litt igjen?
Vi krysser fingrer og tær til mandag, da får jeg nok svaret [;)]

Ville bare fortelle at sist gang jeg var gravid blødde jeg i perioder ganske mye. Særlig når jeg hadde vært på do og bommelommet. [8D] (Og nei, det var ikke hemoroide.)
Jeg ble så klart livredd for at det skulle gå galt, men det gikk helt fint med gullet. [:)]
Krysser fingra for at spiren din har det helt fint!

Back
Topp