Blødninger...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg har hatt en blødning idag. Mørkebrunt blod, med litt rødt i... Har oxo hatt litt knip i magen i dag. Men trur ikke det var farlig. Er 16+1 i dag... Burde jeg ringe legevakta og høre med de?? Hva det eventuelt kan være....

Jeg ville ringt legevakten med en gang. Tror ikke det er noe galt, men med tanke på din fortid så ville jeg ha sjekket det opp bare for å være på den sikre siden.

Tror jeg hadde ringt, bare for å være på den sikre siden[:)]

hummm... oki... Uff er så sliten. Så har minimal lyst til å sitte der oppe i flere timer... men alt for lille babi...

Ring opp og hør om det er mye folk og om det eventuelt er mulig og bestille tid. Er lov og prøve seg[;)]

ja er jo det... men er halden legevakt.... drit dårlig service der... så regner med at jeg ikke får noe hjelp...

da har jeg ringt og fikk beskjed om at det var slikt som hendte i svanger skapet det. men da fortalte jeg at vi har habituell abort, sa hun at hun skulle få en lege til å ringe oss... så typisk halden legevakt....

Jeg har hatt litt blødninger..alltid fått beskjed om at blødninger SKAL sjekkes når du er gravid!

Er sikkert bare litt rester eller noe som kommer ut[:)]
Lykke til..er så mye som strekkes og forandres der inne[:D]

ja alltid fått høre at blødninger skal sjekkes jeg oxo... men den jævla utlendingen her ville ikke se på meg en gang:S æsj nå begynner jeg å bli redd oxo... har oxo fått litt vondt i magen....

Kom deg opp på legevakten. Bedre å gå opp der enn å sitte hjemme og bekymre seg. Håper at du blir grundig sjekket og at du kan bli sendt på ultralyd slik at dere får se at alt er bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke nølt med å dra opp.

ORIGINAL: nadja1986

ja alltid fått høre at blødninger skal sjekkes jeg oxo... men den jævla utlendingen her ville ikke se på meg en gang:S æsj nå begynner jeg å bli redd oxo... har oxo fått litt vondt i magen....

Har sikkert vondt i magen fordi du er redd, kjenner til den[&:]
Synd det skal være så vanskelig noen steder[&o]

Håper du får komme inn, krysser fingrene for deg, og sender deg en klem[:)]
Du kan alltids ringe sykehuset og høre hva jm sier der, de kan dette så mye bedre[:)]

Sender mange klemmer til deg Snuppa [:)]
Krysser fingrene min for at alt er bra..

huff da... sender en klem jeg også.. men dette går nok bra

huff da! Ikke no særlig service der nei! Skjønner de ikke at du blir redd??? Håper det går bra med deg og at blødningen har stoppet... Et annet alternativ til legevakten er å ringe opp til føden og spørre der... Der tar man deg alltid seriøst!

ville ringt føden og spurt om å få snakke med lege der oppe!! tross alt dere skulle bli utredet for habituell abort!!! også sier du at dere får ikke hjelp på legevakten!!

jeg fikk ikke noe hjelp i går... fikk bare beskjed om å slappe ta og legge meg til å sove. så skulle jeg se det ann i dag og evnt ringe de i dag...

Back
Topp