Blødninger, synkende hcg, uke 10

Sandypandy

Andre møte med forumet
Hei dere!
Jeg har de siste ukene hatt mange små blødninger (gammelt blod). Flere ganger om dagen, men ingen smerter. Blodprøver viser at Hcg er synkende; fra 113000 på fredag til 112000 på mandag. Var uke 10 på søndag. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende? Er det ensbetydende med at det ikke er liv, eller kan det fortsatt gå bra? Har bestilt en UL men det er fortsatt noen dager til..

HCG skal jo begynne å synke i uke 10 så kan være helt ufarlig :joyful:
Ville tatt en UL hvis du fortsetter usikker ❤
betaHCG.jpg

Jeg har blødd ferskt, av og på med smerte i en uke, men sett liv på ultralyd og blitt fortalt at foster er upåvirket. Blødningen kommer fra utenfor livmoren. Er visst relativt vanlig sier de. Og som Marthe sier, hcg skal synke nå så det ville jeg ikke sett på hvis jeg var deg. Sats heller på ul når du er kommet så langt. Jeg krysser fingrene for at alt er bra :Heartred

Krysser fingrene for deg. Jeg har også blødd en del (både fersk og gammelt) hele veien, egentlig. Det kan fort gå bra :Heartred

som de over her sier, så trenger det ikke å være noe galt :) det er normalt at HCG synker når du er kommet så langt :Heartred Det eneste som kan gi sikkert svar er UL, og det ser jeg du har bestilt :) masse lykke til :Heartred

Jeg har også blødd hele veien, små blødninger (alt fra frisk til brunt). Har et sår på livmorhalsen som blør :) alt bra med bønna!

Tusen takk for svar, alle sammen!
TUL viste at alt var bra! Hjertet slo, og en sprell levende liten marsboer turnet og showet for oss. For en opplevelse ❤️

Back
Topp