Blødninger som kommer og går

J_1990

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Jeg holder på å bli gal! Jeg har blødd siden jeg var 6+0. Er vel mer spotting, trenger ikke bruke bind, men kommer på papiret når jeg går på do. Noen ganger litt lyserosa, oftest er det lyst brunlig utflod.. hadde ultralyd 6+1 og alt så fint ut og vi så hjerte slå, gynekologen mente jeg bare måtte slappe av og at disse blødningene var ufarlig. Men jeg klarte ikke slappe av, tok en ny ultralyd privat da jeg var 6+6, alt så bra ut da også. Nå er jeg 7+4 og holder på å gå på veggene. Blødningene stopper jo aldri! Idag kom det mørkere blod enn tidligere og nå er jeg sikker på at jeg har mistet :( fått time på sykehuset på fredag. Hvordan skal jeg klare å vente til da... flere som plages med sånne småblødninger? Selv om gyn mener de er ufarlige og vanlige så skulle jeg ønske jeg visste eksakt hvorfor det skjer så jeg kunne føle meg roligere.
 
Jeg holder på å bli gal! Jeg har blødd siden jeg var 6+0. Er vel mer spotting, trenger ikke bruke bind, men kommer på papiret når jeg går på do. Noen ganger litt lyserosa, oftest er det lyst brunlig utflod.. hadde ultralyd 6+1 og alt så fint ut og vi så hjerte slå, gynekologen mente jeg bare måtte slappe av og at disse blødningene var ufarlig. Men jeg klarte ikke slappe av, tok en ny ultralyd privat da jeg var 6+6, alt så bra ut da også. Nå er jeg 7+4 og holder på å gå på veggene. Blødningene stopper jo aldri! Idag kom det mørkere blod enn tidligere og nå er jeg sikker på at jeg har mistet :( fått time på sykehuset på fredag. Hvordan skal jeg klare å vente til da... flere som plages med sånne småblødninger? Selv om gyn mener de er ufarlige og vanlige så skulle jeg ønske jeg visste eksakt hvorfor det skjer så jeg kunne føle meg roligere.

Jeg hadde slike blødninger i mitt første svangerskap og har det på samme måte nå. De daglige blødningene avtok mot slutten av 1.trimster sist, men hadde noen sporadiske blødninger gjennom hele svangerskapet.
Jeg har heller ikke fått noen god forklaring på hvorfor det er sånn. Men siden jeg hadde det slik sist, og det er på samme måte nå så regner jeg med at det er bare slik kroppen min er i svangerskapet. En ting er sikkert, det er utrolig utmattende når man bekymrer seg hele tiden :(
 
Jeg har det på samme måte, men har kun hatt brunt blod, med unntak av ved ett toalettbesøk hvor det var rødt! Har også vært på ultralyd, og alt så fint ut. Gyn mente det var helt uskyldig, men forstod bekymringene mine. Hun sa at så lenge jeg ikke har smerter går det stort sett fint, men hun kunne jo ikke si med 100% sikkerhet at det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg går på blodfortynnende nå, så håper det er årsaken. Skal på ny ultralyd til mandag :)
 
Jeg holder på å bli gal! Jeg har blødd siden jeg var 6+0. Er vel mer spotting, trenger ikke bruke bind, men kommer på papiret når jeg går på do. Noen ganger litt lyserosa, oftest er det lyst brunlig utflod.. hadde ultralyd 6+1 og alt så fint ut og vi så hjerte slå, gynekologen mente jeg bare måtte slappe av og at disse blødningene var ufarlig. Men jeg klarte ikke slappe av, tok en ny ultralyd privat da jeg var 6+6, alt så bra ut da også. Nå er jeg 7+4 og holder på å gå på veggene. Blødningene stopper jo aldri! Idag kom det mørkere blod enn tidligere og nå er jeg sikker på at jeg har mistet :( fått time på sykehuset på fredag. Hvordan skal jeg klare å vente til da... flere som plages med sånne småblødninger? Selv om gyn mener de er ufarlige og vanlige så skulle jeg ønske jeg visste eksakt hvorfor det skjer så jeg kunne føle meg roligere.
Jeg hadde det samme mellom uke 5 og 6. Du er klar over at etter innvendig UL kan det komme blødninger som er ufarlig? Grunnen til dette er at slimhinnen blør lettere med alle hormonene som løper løpsk i kroppene våres. Jeg hadde mørk utflod i 4 dager etter tidlig ul forrige fredag. Sender deg en varm klem❤️
 
Back
Topp