Blødninger... (oppdatert)

Cath29

Blir kjent med forumet
Har bejynt å fått blødninger idag[&:] Ringte til legen, men fikk bare beskjed om at jeg skulle reise hjem fra jobb, ta d helt med ro og se d an iløpe av helga...
Har sett her inne at det er noen som går med litt blødninger, men som har fått konstantert at spiren har det fint. Blør dere mye? Har dere litt mensmurringer?
Synes d er grusomt å bare gå sånn å lure på om dette kommer til å gå bra. Hadde vært så greit å bare blitt sendt til UL og fått konstantert om alt var bra eller ikke!
-----------------------------
(oppdatert)

Da vil jeg bare takke for meg her inne...

Jeg reiste til legevakta igjen på lørdagen pga at blødningene økte på. Der fikk jeg beskjed om at jeg mest sannsynlig hadde hatt en spontan abort og at jeg ikke kunne gjøre annet enn å reise hjem og ta d med ro, så ville kroppen ordne opp i resten selv...[:(]
Det var en veldig tøff beskjed å få og følelsene har vært helt i berg og dalbane hele helga.
Men tok kontakt med fastlegen min idag, for å høre om det var slik jeg måtte forholde meg til situasjonen. Så fikk heldivis time hos han i dag tili. Han synes d hørtes helt vilt ut at jeg ikke ble henvist videre til UL på legevakta! Han bestilte da time til UL til meg i ettermiddag.
Men han sa også at det var å betrakte som en spontan abort, så ultralyden er bare for å konstantere faktum og muligens kunne se hva som har skjedd.

Synd jeg ikke kunne få følge dere videre. Dere er en flott gjeng!
Men vi krysser fingrene for at det ikke går så lenge før en ny spire sitter godt plantet[:)]

Det her går sikkert bra skal du se :D eg har personlig ikke hatt noen blødninger, men har lest flere her som har hatt og det har gått bra med.. og flere veninner av meg har slitt med det i flere svangerskap og det har gått bra.. bare prøve å tenke positivt og hvile mye så kommer helgen til å fly av gårde og snart får du det bekrefta.. :) *sende gode tanker* 

Jeg har hatt småblødninger, men de har gått relativt raskt over..også har det egentlig vært mer brunt enn rødt. Har hatt en del småvondter også, men legen mente det var voksende livmor + luftsmerter siden ting trykkes litt sammen :P

Har fått sjekket at alt er bra, sist i går :)

Men hvis det ikke gir seg ville jeg bedt om henvisning til tidlig ultralyd. Det er fælt å gå rundt og lure.
Jeg hadde en MA i februar, og fikk tidlig UL pga. det.

har hatt blødninger... fra brunt til friskt blod, og det varte opp til ei uke.. men alt var bra [:)] 
så det går sikkert bra med deg også [:)]

Takker for trøstende ord[:)] Jeg lever i håpet enda om at dette skal gå bra...
Hadde bare ingen tendenser til dette med første mann, så ble veldig skremt når dette plutselig skjedde nå[&:]

Hei!

Jeg har blødd 3 ganger, lyserosa farge, men har vært på ultralyd og alt var bra[:)] hadde heller ingen blødning forrige svangerskap, så det var veldig skummelt[&o]

men det går helt sikkert bra! jeg snakket med legen og fikk ultralyd med en gang!

Jeg har også hatt blødninger...
manda denne uka og onsdag morgen..Var til legen tirsdag og ble sendt på ultralyd onsdag.
Alt stod bra til... men var veldig godt å få sjekke det. Er ikke greit å gå rundt å være bekymra...
Skjønner deg veldig godt..Jeg blødde ikke så mye.. Litt lyserødt blod og gikk raskt over.

Back
Topp