Blødninger og positive tester.

JjHh33

Forelsket i forumet
Arg.. føler jeg spammer alle grupper her :hilarious:
Fikk jo 1-2 på digital på søndag + strek på tidligtest.(1) Begynte å blø på søndag så tenkte TR kom likevel og at det var kjemisk. Blødningen stoppet på kvelden. Fikk ny positiv igår(2), men begynte å blø igjen på dagen. Stoppet på kvelden igjen. Har hatt moderate menssmerter i mage og korsrygg jevnt og trutt.
Enda en positiv test idag(3). Vært å tatt blodprøve idag, ny på torsdag. Kjenner jeg er livredd for Exu :eek:
 

Vedlegg

  • 2278DD63-A84F-4C30-A326-CA58D8F687C1.jpeg
    2278DD63-A84F-4C30-A326-CA58D8F687C1.jpeg
    11 KB · Visninger: 77
Last edited:
Arg.. føler jeg spammer alle grupper her :hilarious:
Fikk jo 1-2 på digital på søndag + strek på tidligtest.(1) Begynte å blø på søndag så tenkte TR kom likevel og at det var kjemisk. Blødningen stoppet på kvelden. Fikk ny positiv igår(2), men begynte å blø igjen på dagen. Stoppet på kvelden igjen. Har hatt moderate menssmerter i mage og korsrygg jevnt og trutt.
Enda en positiv test idag(3). Vært å tatt blodprøve idag, ny på torsdag. Kjenner jeg er livredd for Exu :eek:
Du må ikke føle at du spammer. Det er jo dette forumet er til, og vi er her for hverandre! Jeg kan ikke så mye om exu, kjemisk osv, men jeg tenker masse på deg og håper det går bra. Jeg leser jo om flere på forumet som sier noe blødninger er helt normalt. Du må oppdatere oss etterhvert. Sender masse gode tanker!!
 
Du må ikke føle at du spammer. Det er jo dette forumet er til, og vi er her for hverandre! Jeg kan ikke så mye om exu, kjemisk osv, men jeg tenker masse på deg og håper det går bra. Jeg leser jo om flere på forumet som sier noe blødninger er helt normalt. Du må oppdatere oss etterhvert. Sender masse gode tanker!!

takk! :angelic: Blir forvirra av det her.. det er ikke som vanlig mens heller, på søndag var det mest brunt. Igår var det masse friskt, og ganske mye «slim»:hungover:
Nå er det helt stopp! Ikke no særlig med murringer heller..
blæh, skulle hatt svar helst igår!! :joyful:
 
Jeg hadde blødninger forrige gang jeg var gravid. Fikk bekreftet graviditet til lege med hcg test, men jeg syntes ikke økningen var like høy som ønsket. Jeg mistet til slutt mellom uke 5 og 6. Men - jeg leste masse om blødninger i tidlig dvangerskap over alt på nettet, og som oftest er det ufarlig:happy: krysser fingrene for deg og at spiren sitter! :Heartbigred
 
Jeg hadde blødninger forrige gang jeg var gravid. Fikk bekreftet graviditet til lege med hcg test, men jeg syntes ikke økningen var like høy som ønsket. Jeg mistet til slutt mellom uke 5 og 6. Men - jeg leste masse om blødninger i tidlig dvangerskap over alt på nettet, og som oftest er det ufarlig:happy: krysser fingrene for deg og at spiren sitter! :Heartbigred

Blødde du mye? Nå er det ingenting, å har heller ikke vondt nå. Får svar på første HCG prøve imorgen + jeg tar den siste testen jeg har igjen. :shy:
 
Kan ikke så mye om exu, men slenger inn noen tanker likevel :joyful:

Synes det er ganske grei forskjell mellom test 1 og 3? Hvor mange dpo er de tatt?

Har du vanligvis mensmurringer? Jeg har aldri det, men det kjenner jeg på nå. Akkurat som det klør og stikker litt inni der. Tar det som et godt tegn. Kanskje det er det for deg og ?

Krysser fingrene for deg! :)
 
Kan ikke så mye om exu, men slenger inn noen tanker likevel :joyful:

Synes det er ganske grei forskjell mellom test 1 og 3? Hvor mange dpo er de tatt?

Har du vanligvis mensmurringer? Jeg har aldri det, men det kjenner jeg på nå. Akkurat som det klør og stikker litt inni der. Tar det som et godt tegn. Kanskje det er det for deg og ?

Krysser fingrene for deg! :)

Aner ikke DPO, siden jeg ikke har sjekket etter EL. Var ikke planlagt, så kom litt som ett sjokk :rolleyes: Men hadde sex 16. og 20 mai den syklusen her.
Jeg har helt sjuke menssmerter til vanlig, det jeg har kjent disse dagene har ikke vært like ille.
Spent på svar på hcg imorgen! :angelic:
 
Blødde du mye? Nå er det ingenting, å har heller ikke vondt nå. Får svar på første HCG prøve imorgen + jeg tar den siste testen jeg har igjen. :shy:

Som en vanlig mens i tre dager. Trodde egentlig det var over da, men testene ble sterkere:happy: Sender deg en god klem og mange ønsker om at dette går bra! Det er jo også størst sannsynlighet for det om du har fått positiv test! Hold oss oppdatert:Heartpink
 
Som en vanlig mens i tre dager. Trodde egentlig det var over da, men testene ble sterkere:happy: Sender deg en god klem og mange ønsker om at dette går bra! Det er jo også størst sannsynlighet for det om du har fått positiv test! Hold oss oppdatert:Heartpink

Det skal jeg! :Heartred
 
Krysser fingrene for at det går veien
 
Her er det vel stigning iallefall?
 

Vedlegg

  • 13D4F259-FCF2-4578-AB06-703551BF75B8.jpeg
    13D4F259-FCF2-4578-AB06-703551BF75B8.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 58
Er litt usikker. Men enten 13 eller 17 dager etter unnfangelse hvis jeg regner tilbake på de dagene vi hadde sex. Så det var lavt sa de på legekontoret. Så spent på hva prøven imorgen viser!
 
Er litt usikker. Men enten 13 eller 17 dager etter unnfangelse hvis jeg regner tilbake på de dagene vi hadde sex. Så det var lavt sa de på legekontoret. Så spent på hva prøven imorgen viser!
Ok. Det blir spennende. Jeg heier på deg!! <3
 
Krysser fingrene for deg. Jeg har blødd i to av mine svangerskap. Den ene gangen blødde jeg jevnlig fra uke 4 til uke 13, og fødte en frisk og rask gutt:) Håper du kun har uskyldige blødninger
 
Jeg har også hatt litt små blødninger rundt tiden jeg fant ut at jeg var gravid (ca. 10-14 DPO, testet positivt på 12 DPO). Antar at det er festeblødning. Er veldig lite og brunt. Det at det er brunt tyder på at det ikke er ferskt og jeg slapper helt av med at det nok bare er en mini festeblødning som skal "renses" ut. Det er for øvrig ganske vanlig å blø litt i starten. Prøv å ikke uroe deg. Evt. be legen om en ultralyd.
 
Back
Topp