Blødninger men positiv test...

Bkno8395210

Første møte med forumet
343CCF04-562C-49CF-8085-F620ECC7E8B7.jpeg Jeg er i dag 6+4, har hatt småblødninger siden forrige mandag, ikke mer enn at jeg bruker ett truseinnlegg og ikke noe smerter. Tok en test i dag som viser klart positiv. Noen som har vært bort i noe tilsvarende? Jeg skal til legen i morgen for å måle HCG.
 
Last edited:
Jeg blødde litt on off i starten, var nok skjøre slimhinner? har du hatt sex? jeg hadde litt rar start, fikk "mensen" som var helt jævlig 2-3 dager før enn forventet og så på cd 10/11 hadde jeg litt blødning etter samleie og det skjer aldri med mellomblødninger så jeg tok test som var positiv. Det var på fredagkveld, blødde fortsatt litt men test på søndagskveld var sterkere, bp man-ons med fine tall heldigvis.
Kan være uskyldig
 
Jeg blødde litt on off i starten, var nok skjøre slimhinner? har du hatt sex? jeg hadde litt rar start, fikk "mensen" som var helt jævlig 2-3 dager før enn forventet og så på cd 10/11 hadde jeg litt blødning etter samleie og det skjer aldri med mellomblødninger så jeg tok test som var positiv. Det var på fredagkveld, blødde fortsatt litt men test på søndagskveld var sterkere, bp man-ons med fine tall heldigvis.
Kan være uskyldig


Har ikke hatt sex, så det er dessverre ikke det som gjør det. Grusomt å gå å ikke vite, blir en evighet å vente på prøvesvarene..
 
Dette hjelper neppe på engstelsen din, men jeg har opplevd det. Og det endte ikke bra..

Begynte å blø i uke 6, blødde i grunn bare når jeg var på do. Ingen smerter, følte meg fortsatt gravid. Tok ikke flere g-tester, men målte hcg i uke 8, og den første blodprøven viste veldig lave tall. Tok også en TUL i uke 8,og den viste et foster som var for lite, målt til at jeg bare skulle vært 6 uker på vei, og legen fant ingen hjerteslag.
Blødde daglig fra uke 6, før jeg plutselig mistet da jeg var 9 uker på vei.

Men når det er sagt, så er det mange som opplever blødninger i svangerskapet, og at det går helt fint. Men det er gjerne i ukene 5-8 at ting går galt, om de skal gjøre det. Nervepirrende tid :/
 
Her har jeg opplevd at det både går bra og dårlig. Lykke til, krysser fingrene for deg<3
 
Flertallet av gangene jeg har opplevd blødning, har testene gradvis blitt negative og det har bært SA.
Men denne gangen blødde jeg ganske mye før IKM, og nå er jeg 14+1.
Så har opplevd at det går begge veier.
 
Back
Topp