Blødninger- IGJEN

Høstmor

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Altså... er det mange som blør enda?

Jeg er jo 13+5 og i dag begyndte jeg og blø igjen, ganske mye og rødt blod, helt uten forvarsel.
Jeg ringte jo føden der jeg har vært innlagt pga hypermesis ( blødde da og) og skulle ringe i morgen tidlig og få kome da.

Jeg synest det er helt forferdelig og gå med den konstante bekymringen, og blø i tider og utider..

Har hatt en sa før så det er jo d jeg assosierer med blod, selv om jeg hadde fryktelig vondt da..

Er det noen andre som er komt så langt og blør?[:(]

Jeg blør ikke, har vært heldig sånn. Bare hatt tre tilfeller med blodfarget slim.
Men stakkar det da, det er da nok å bekymre seg for! Og skulle jo tro at vi var over blødningeperioden nå etter 12 uker.

Masse gode tanker går til deg, og lykke til imorgen!
Jeg tror alt står bra til!!

Så godt at du ikke har vært plaget med blødninger- unner ingen den bekymringen...
Ja jeg har det pyton nå[:'(]- var jo på ul allerede i uke 6 pga blødninger og da sa de at det var en truende abort, uken etterpå på kontroll sa de at det så bra ut- men nå er det på an i gjen[:'(]
Får slite på gulvet til i morgen da..

takk for gode ord[:)]

Tusen takk[:)] Jeg sa til jordmoren når jeg ringte at det kan godt hende jeg er hysterisk, men klarer ikke slappe av når jeg ser blod, og det er ganske mye[:'(]

Meeen det har gått bra på 4 tidliger ul frem til nå, så da må det vel gå bra nå og. *krysser fingrer og tær*

Hjelper med varme tanker så tusen takk[:)]

håper alt går bra med den lille <3
skal krysse fingrene for deg [:)]

ORIGINAL: mellissa

håper alt går bra med den lille <3
skal krysse fingrene for deg [:)]

Tenker masse på deg. Skal nå gå bra.

Jwg hadde selv en skikkelig blødning rett før uke 13, kom til kontroll og det var liv der som bare det. Rift i livmorstappen. I dag kom der litt blød også. Er ikke mye, og ikke er det knall rødt.... er bekymra jeg også... tenker en telefon til jordmor blir bra.

Masse lykke til, kryser vingrene for deg [:)]

Hei:)
jeg er snart 15 uker,o har blødd gjennom hele svangerskapet. Alt er fint med baby[:)]
satser på at det er en ufarlig blødning du har også! klem eLLa

Uff, å se blod er aldri kjekt.. Vi satser på at det er uskyldig, fant de ut hva blødningene kom av sist?

Back
Topp