Blødninger i uke 7

Gotulla

Flørter med forumet
Jeg begynte i dag tidlig å blø, jeg har ikke vondt og bløt bare lutt.. Veldig lyserosa. :/ noen andre med samme erfaring? :(

Er mange som blør, hvis du ikke har vondt er det positivt så langt :) ta en hcg hos legen med to dagers mellomrom :) da ser man om den stiger ;) eller bestille en privat ul :) Er ikke så mye å gjøre enn å vente å se dessverre. Lykke til :)

Litt rosa er vel helt vanlig. Ikke bekymre deg :)

Jeg hadde uansett kontaktet legen og tatt blodprøve. Vanlig for noen og uvanlig for noen. :)

Jeg dro på legevakta, de sa det mange ganger var normalt å blø litt. Jeg hadde blærekatar, å av det kunne jeg blø av. :( men er litt redd fremdeles, blør jeg fremdeles til mandagen skulle jeg kontakte legen!

Lykke til, satser på at det er en helt ufarlig blødning! :)

Det er mange som blør uten at noe er galt, men jeg skjønner at det ikke er noe trivelig å oppleve.:( håper du har ufarlig blødning. Klem

Kontakt legen din mandag uansett så du får sjekket det ut.:)

Jeg hadde småblødninger en uke, og alt er bra her:-) ville nok målt hcg hos legen med to dagers mellomrom:-)

Skjønner veldig godt bekymringen, ta en hcg prøve mandag og sjekk stigninge, det går nok bra :) og ps: prøv å ta det med ro.

Jeg blødde litt nå denne uke, var på ul og fikk bekreftet liv :)
Ta en hcg prøve å få bekreftet stigning og som mange sier ta det med ro! :) mange blør, vi er flere som har blødd i termin gruppa hvor alt hat vært bra :)

Takk for mange fine ord. Jeg tror jeg hadde en sa i stad, det kom en litt rar blodklump. Jeg drar selvfølgelig til legen, men om jeg all formodning fremdeles er gravid kommer jeg tilbake. Men trekker meg ut av forumet frem til det. Lykke til vidre alle sammen. <3

Takk for mange fine ord. Jeg tror jeg hadde en sa i stad, det kom en litt rar blodklump. Jeg drar selvfølgelig til legen, men om jeg all formodning fremdeles er gravid kommer jeg tilbake. Men trekker meg ut av forumet frem til det. Lykke til vidre alle sammen. <3

Så trist :(<3 lykke til videre

Back
Topp