Blødninger i uke 12

Erle10

Andre møte med forumet
Nå begynte jeg å blø, ikke så mye, men er endel på papiret når jeg tørker. Har ikke smerter i magen, men veldig i korsryggen (sliter med bekkenløsning fra tidligere svangerskap). Blodet er frisk. Betyr dette bare en ting? :(
 
Nei, det trenger det ikke. Etter at jeg hadde blødninger i 14 dager tidligere i svangerskapet, leste jeg en del om det, og at det er mer vanlig enn man tror. Har du hatt sex eller trent eller noe kanskje?
 
Nei, det trenger det ikke. Etter at jeg hadde blødninger i 14 dager tidligere i svangerskapet, leste jeg en del om det, og at det er mer vanlig enn man tror. Har du hatt sex eller trent eller noe kanskje?
Nei har ikke det! Har første legetime i morgen, så håper hun kan sende meg til UL! Er vel ikke noe poeng å dra til legevakta nå? De kan vel ikke gjøre noe?
 
Nei har ikke det! Har første legetime i morgen, så håper hun kan sende meg til UL! Er vel ikke noe poeng å dra til legevakta nå? De kan vel ikke gjøre noe?

Er ganske sikker på at legen din i morgen vil sende deg til tul, om de ikke har apparat selv.
Du kan jo ta en tlf til legevakten og høre hva de sier?

Eller kanskje noen andre her har erfaring med legevakt?? Kom med innspill
 
Er ganske sikker på at legen din i morgen vil sende deg til tul, om de ikke har apparat selv.
Du kan jo ta en tlf til legevakten og høre hva de sier?

Eller kanskje noen andre her har erfaring med legevakt?? Kom med innspill
Takk for svar! Man blir jo litt tullete hjemme når sån skjer ;) håper hun gjør det, tror ikke de har det der dessverre :/
 
Takk for svar! Man blir jo litt tullete hjemme når sån skjer ;) håper hun gjør det, tror ikke de har det der dessverre :/

Uff ja, skjønner deg godt. Det er fryktelig skremmende. Håper du får noen gode svar :Heartred
 
Håper legen sender deg videre så du slipper å lure :Heartred blør du fortsatt? Man må jo blø en god del for at det skal være over når du er så langt :Heartred
 
Har du vært på TUL tidligere i svangerskapet? Det går jo som oftest bra, men det hjelper jo ikke å høre når man blir bekymret :( uansett får man ikke påvirket noe, uten ved å ta det med ro :Heartred så tror jeg ville prøvd å lagt meg nedpå, hvilt og stolt på at legen sender videre :Heartred
 
Har du vært på TUL tidligere i svangerskapet? Det går jo som oftest bra, men det hjelper jo ikke å høre når man blir bekymret :( uansett får man ikke påvirket noe, uten ved å ta det med ro :Heartred så tror jeg ville prøvd å lagt meg nedpå, hvilt og stolt på at legen sender videre :Heartred
Nei har ikke det! Takk for fine ord ❤️
 
Uff skjønner godt at du blir bekymret ❤️ Håper du blir sendt videre på tul så du får sjekket om alt er fint. Det kan jo være mange årsaker til at man blør, veldig mange av dem er uskyldige heldigvis :smiley-angelic001
 
Håper du får deg en UL raskt og at du kan senke skuldrene etter det. Blødninger er ofte ufarlige, men de er skumle likevel. Krysser fingrene for deg!:Heartred
 
Hvordan har det gått?
 
(Sniker)

Håper det gikk bra hos legen og at du fikk gode nyheter :).

Da jeg hadde en blødning i mitt svangerskap (8+5) sa jordmoren jeg snakket med at man ved blødning har cirka 50/50 sannsynlighet for at det går bra. Kanskje en mager trøst, men det betyr at for halvparten går det faktisk veien likevel :).
 
Vært hos legen, fikk ultralyd, de kunne finne fostersekk, og ar det var noe inni, men ikke noe hjertelyd dessverre :( har blitt henvist til sykehuset til uka, men ser ikke så bra ut :(
 
Så trist. Tenker på deg. Jeg opplevde akkurat det samme i fjor, litt blod på papiret i uke 11. Jeg tenkte på å skrive til deg her i går, men ombestemte meg for ville ikke skremme deg og i de fleste tilfellene går det jo bra. Jeg håper du snart er gravid igjen <3
 
Vært hos legen, fikk ultralyd, de kunne finne fostersekk, og ar det var noe inni, men ikke noe hjertelyd dessverre :( har blitt henvist til sykehuset til uka, men ser ikke så bra ut :(
Håper alt er ok! Sender deg mange klemmer, lykke til ❤️
 
Vært hos legen, fikk ultralyd, de kunne finne fostersekk, og ar det var noe inni, men ikke noe hjertelyd dessverre :( har blitt henvist til sykehuset til uka, men ser ikke så bra ut :(

Å nei. Skjønner at dette ikke ser bra ut, på dette tidspunktet burde det jo ha vært mulig å se hjertet og mere til. Jeg krysser likevel fingrene for at legen hadde dårlig ul-apparat og kanskje var uerfaren med å bruke det. Samtidig så føler jeg veldig med deg i denne situasjonen, jeg vet så alt for godt hvordan det føles.:Heartred
 
Back
Topp