Blødninger i svangerskapet

så fantastisk- tillykke :happy::Heartred

Jeg har blødd frisk blod siden fredag, som en mild mens uten smerter (noe jeg pleier å ha). Jeg klamrer meg fortsatt til håpet, men forsøker å forberede meg på dårlige nyheter hos legen i morgen. Denne helgen har vært laang :(

Sender deg en stor klem ❤️
Håper du blir overrasket i morgen og får en positiv beskjed❤️❤️
 
Jeg blør fortsatt uten smerter, men tror ikke det er liv igjen i magen :(

stooor klem til deg :Heartbigred
Håper du kan få noen svar etter helgen, å gå i denne uvissheten om hva som foregår i kroppen er fryktelig vanskelig. God klem til deg ❤️
 
så fantastisk- tillykke :happy::Heartred

Jeg har blødd frisk blod siden fredag, som en mild mens uten smerter (noe jeg pleier å ha). Jeg klamrer meg fortsatt til håpet, men forsøker å forberede meg på dårlige nyheter hos legen i morgen. Denne helgen har vært laang :(

Sender deg gode tanker ❤️
 
Hei!

Blør du fremdeles?

Jeg er 6+5 i dag og begynte å blø i går og blør ennå. Det var etter flere dager med spotting. Det er som en mild menstruasjon hittil. Kommer litt slintrer og koagler, men har ikke noen smerter utenom samme småmurring og stikking jeg har hatt hele veien.

Tok en hcg-prøve i går og den var bare på 1800, så har ikke så mye håp nå.
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
så fantastisk- tillykke :happy::Heartred

Jeg har blødd frisk blod siden fredag, som en mild mens uten smerter (noe jeg pleier å ha). Jeg klamrer meg fortsatt til håpet, men forsøker å forberede meg på dårlige nyheter hos legen i morgen. Denne helgen har vært laang :(
Masse lykke til i morgen! :Heartred
 
Masse lykke til på sykehuset i dag! Krysser fingrene for gode nyheter ❤
 
Da var det over for meg også :(

Takk for alle gode ord!
Lykke til videre til både dere som er gravide og til dere som må prøve igjen :Heartred
 
Da var det over for meg også :(

Takk for alle gode ord!
Lykke til videre til både dere som er gravide og til dere som må prøve igjen :Heartred
Det var synd :( ❤️ Ønsker deg lykke til og håper du får en ny spire i magen snart ❤️
 
Da var det over for meg også :(

Takk for alle gode ord!
Lykke til videre til både dere som er gravide og til dere som må prøve igjen :Heartred
Det var veldig leit å høre :sorry: ta vare på deg selv, også håper jeg du snart har ny spire i magen ❤️
 
men kjære vene, det ordnet seg jo for deg!? :D Det må ha vært ubeskrivelig godt å høre hjertelyd på UL :Heartred Tillykke!!
Takk❤️ Helt ubeskrivelig etter alt som har skjedd den siste uka!
 
Back
Topp