Blødninger i svangerskapet

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Noen som har solskinnshistorier om blødninger tidlig i svangerskapet? :nailbiting:
Jeg er 5+2 og blødde litt i morges og har spottet videre i dag...:(
 
Jeg hadde blødninger i 4 dager (omtrent som en lett mens) i starten av dette svangerskapet, men hjertet slo og alt var fint på UL 2 uker senere:)
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning hos deg også :)
 
Takk :Heartred
Jeg er lettet over at det ikke ble mer blod utover dagen, men heller gikk over til spotting. Men det er ubehagelig og jeg blir jo selvfølgelig bekymret! Håper jeg også kan bli en av solskinnshistoriene :smiley-angelic001
 
Takk :Heartred
Jeg er lettet over at det ikke ble mer blod utover dagen, men heller gikk over til spotting. Men det er ubehagelig og jeg blir jo selvfølgelig bekymret! Håper jeg også kan bli en av solskinnshistoriene :smiley-angelic001
Håper det var en ubetydelig blødning ❤️
 
Ut i fra formen i dag så tyder det på at jeg fortsatt er gravid vertfall :depressed:
Har fått veldig mye mensmurringer de to siste dagene, men etter mye googling så ser jeg at det er helt normalt i uke 6 :) Så jeg håper det går bra :smiley-angelic001
 
Ut i fra formen i dag så tyder det på at jeg fortsatt er gravid vertfall :depressed:
Har fått veldig mye mensmurringer de to siste dagene, men etter mye googling så ser jeg at det er helt normalt i uke 6 :) Så jeg håper det går bra :smiley-angelic001
Krysser fingrene for deg! ❤️❤️
 
Jeg har blødd i tidligere svangerskap i uke 5-6.. og det gikk fint, hun er 10 år nå☺️ Men det er uutholdelig å gå sånn å vente på om det går greit eller ikke.. krysser fingre for deg
 
Sniker! Jeg blødde masse fra uke 8-11, inkludert to styrtblødninger og mye spotting. Uke 22 nå og alt fint. Håper det er uskyldig for deg også ❤️
 
Ut i fra formen i dag så tyder det på at jeg fortsatt er gravid vertfall :depressed:
Har fått veldig mye mensmurringer de to siste dagene, men etter mye googling så ser jeg at det er helt normalt i uke 6 :) Så jeg håper det går bra :smiley-angelic001

Går det fortsatt bra? Har blødningene stoppet? ❤️ Fint at du har fått symptomer i alle fall!
 
Går det fortsatt bra? Har blødningene stoppet? ❤️ Fint at du har fått symptomer i alle fall!
Blødningen gikk over midt på dagen i går og gikk over i spotting. Har ikke vært noe i dag :D Så jeg har troa på at det var ufarlig! Fikk tatt blodprøve på klinikken hvor jeg har hatt IVF i går og skal tilbake på mandag for å ta ny blodprøve. Så får jeg bekrefte hvordan det har gått :)
 
Jeg hadde en blødning ca samme tid som deg, vel og merke brunt men da viste det et hjerte som slo. Samme gjorde det idag, 11+5!
 
Blødningen gikk over midt på dagen i går og gikk over i spotting. Har ikke vært noe i dag :D Så jeg har troa på at det var ufarlig! Fikk tatt blodprøve på klinikken hvor jeg har hatt IVF i går og skal tilbake på mandag for å ta ny blodprøve. Så får jeg bekrefte hvordan det har gått :)

Så br ! Sikkert veldig ubehagelig opplevelse, men blødninger er "heldigvis" vanlige ❤️Håper tiden går kjapt til mandag!
 
HCGen hadde steget fra ca 8000 fredag til over 19000 mandag :happy: så alt var bra etter blødningen forrige helg!
I dag spotter jeg igjen :( grusomt å gå rundt å lure på om det er starten på en SA. Den neste uka kommer til å føles uutholdelig lang frem mot TUL neste fredag!
 
HCGen hadde steget fra ca 8000 fredag til over 19000 mandag :happy: så alt var bra etter blødningen forrige helg!
I dag spotter jeg igjen :( grusomt å gå rundt å lure på om det er starten på en SA. Den neste uka kommer til å føles uutholdelig lang frem mot TUL neste fredag!
Krysser fingrene for at det er uskyldig ❤️
 
Sniker. Jeg blødde en og en halv uke før uke 6.(trodde jeg hadde mensen). Alt var fint på ultralyd i uke 9. Så spottet jeg og litt blod i utfloden i nesten to uker fra uke 9-11. Fortsatt alt fint, er nå i uke 14+3 og har ikke blødd noe mer.
 
HCGen hadde steget fra ca 8000 fredag til over 19000 mandag :happy: så alt var bra etter blødningen forrige helg!
I dag spotter jeg igjen :( grusomt å gå rundt å lure på om det er starten på en SA. Den neste uka kommer til å føles uutholdelig lang frem mot TUL neste fredag!
Kan du ikke be om UL tidligere? Ikke godt å gå rundt å lure :( Krysser fingrene for at alt står bra til ❤️
 
Huff så slitsomt og skummelt! Signerer de andre om å dra inn til ultralyd tidligere!
 
HCGen hadde steget fra ca 8000 fredag til over 19000 mandag :happy: så alt var bra etter blødningen forrige helg!
I dag spotter jeg igjen :( grusomt å gå rundt å lure på om det er starten på en SA. Den neste uka kommer til å føles uutholdelig lang frem mot TUL neste fredag!
Håper alt er bra :Heartred
 
Back
Topp