Blødninger fra klippet

M-40333165

Første møte med forumet
Hei! Jeg ble klippet under fødsel og jeg følte det hadde grodd fint etter de tre første ukene, men så begynte det plutselig å kjennes noe ubehagelig spesielt hvis jeg satt mye (følte det lå i klem i visse stillinger). Fra uke 4 til nå (uke 6) opplever jeg at det blør friskt blod fra arret noen dager. Er dette vanlig og har noen opplevd det samme?
 
Sniker; jeg ble klippet med min første, men opplevde aldri å blø fra klippet så sent etter fødsel. Kan minnes at det kanskje blødde bittelitt den første dagen/dagene - men ikke utover det. Ville sjekket det ut hos legen :)
 
Hei! Jeg ble klippet under fødsel og jeg følte det hadde grodd fint etter de tre første ukene, men så begynte det plutselig å kjennes noe ubehagelig spesielt hvis jeg satt mye (følte det lå i klem i visse stillinger). Fra uke 4 til nå (uke 6) opplever jeg at det blør friskt blod fra arret noen dager. Er dette vanlig og har noen opplevd det samme?
Ville fått det sjekket. 6 uker her nå, og var på etterkontroll hos gynekolog som gjorde klippet idag, det er helt grodd hos meg nå, selv med en liten infeksjon uka etter fødsel.
 
Back
Topp