Blødninger etter amming

Apekatter

Elsker forumet
Hei, jeg innser at dette ikke er helt innenfor temaene du nevnte i innlegget ditt, men håper likevel du kan hjelpe meg. Jeg ammet mitt yngste barn til han var 17 mnd og fikk min første menstruasjon 1-2 uker etter det. Dette var 17. desember 2018, og jeg blør enda. Blødningene minner om vanlig menstruasjon, men uten smerter. Jeg satte inn hormonspiral i starten av januar. Er dette normalt eller bør jeg få det sjekket?
 
Når jeg setter inn en hormonspiral pleier jeg å fortelle at det er vanlig å blø en stund etterpå. Det kan være spotting i 2-3 måneder hos noen. Derfor syns jeg ikke blødningene din er helt overraskende. Jeg ville vente litt til før du sjekker med legen din.
 
Når jeg setter inn en hormonspiral pleier jeg å fortelle at det er vanlig å blø en stund etterpå. Det kan være spotting i 2-3 måneder hos noen. Derfor syns jeg ikke blødningene din er helt overraskende. Jeg ville vente litt til før du sjekker med legen din.
Takk for svar. Det er langt mer enn spotting, men det har ikke vart så lenge enda, så da venter jeg :)
 
Back
Topp