Blødninger... Blir bekymret

meretesk

Betatt av forumet
Fikk en bløding på lørdags kvelden og dro på legevakten der finn jeg beskjed og at dem kunne ikke gjøre noe og at jeg skulle dra hjem og slappe av. Var rundt mens tid også. Men har kommet blod alle dager nå men ikke i do. Så det var en liten klump/ tråd på papiret istad. Og dit keg skal på ultralyd har ikke oppe igjen før 2 Jan.hva tenker dere? Er 9 uker Idag.
 
Æ håpe det kun e ufarlig blødning, kainn værra mang grunna t at man blør,uten at det e nåkka galt med spiren :) Kainn hend morkaka ligg sånn at dein irritere å da blør det litt, slimhinna som har fått ei rift under sex eller gammel mensenblod som vil ut ...Krysse fingran å håpe alt e bra med spiren din :)
 
Fikk en bløding på lørdags kvelden og dro på legevakten der finn jeg beskjed og at dem kunne ikke gjøre noe og at jeg skulle dra hjem og slappe av. Var rundt mens tid også. Men har kommet blod alle dager nå men ikke i do. Så det var en liten klump/ tråd på papiret istad. Og dit keg skal på ultralyd har ikke oppe igjen før 2 Jan.hva tenker dere? Er 9 uker Idag.

Jeg blødde friskt blod i uke 7, og fikk da også en sånn slimtråd, det var posen til blodansamlingen som hadde sprukket, så like etter dette stoppet det å blø. Men er dessverre lite man får gjort uten UL eller blodprøver, og selv følte jeg et sterkt behov for å vite at alt var bra. Håper det går over og bare er uskyldig <3
 
Jeg hadde det samme 4 uker før testen viste positiv. Er 13+6. Håper det er ufarlig, og alt er bra med lille spire
 
Har snakket med legevakt og hun trudde kanskje det var spontanabort. Men skal ringe legen nå etterpå og evt få en henvisning til sykehuset i morgen tidlig.:(
 
:( Så leit:(
 
Friskt blod eller brunt blod du har ?:/
 
Back
Topp