Blødningen... ekkel..

Ankipanki

Forelsket i forumet
Lurer på hvordan dere har vært med denne blødningen etterpå fødselen..

Kommer der bare frisk blod hos dere eller åssen ser det ut?

Her kommer det slingser og skikkelig blodkoagler ut i tillegg til vanlig blod, kommer spesielt hvis jeg prøver å få gjort nr2 (noe som er fæælt) om dette er normalt?[:-]

Dessuten så merker jeg at min kontinens for urin er heeeelt på trynet så har tydeligvis vært dårlig til å knipe[:'(] men dette kommer seg vel etterhvert uansett vel??[8|]

Det kommer forskjellig ut på meg også, er normalt, men hvis det kommer store koagler bør en snakke med føden/ helsesøster, for det kan bety at det er rester fra morkaken, og da at en trenger litt hjelp til å trykke det ut. Ikke noe vondt i følge min venninne , men at de trykker og klemmer på magen.

Når det gjelder urinen, tar dette tid..jeg hadde epidural ALT for lenge og har hatt masse komplikasjoner etter fgødsel..jeg har enda ikke all førlighet tilbake i det ene benet, men de tkan ta uker, det samme gjelder urin.
Har du vondt nedetil pga sting, skal en knipe forsiktig , når det kommer seg vil det bli bedre og du kan knipe er[:)]

ORIGINAL: katekitta

Det kommer forskjellig ut på meg også, er normalt, men hvis det kommer store koagler bør en snakke med føden/ helsesøster, for det kan bety at det er rester fra morkaken, og da at en trenger litt hjelp til å trykke det ut. Ikke noe vondt i følge min venninne , men at de trykker og klemmer på magen.

Når det gjelder urinen, tar dette tid..jeg hadde epidural ALT for lenge og har hatt masse komplikasjoner etter fgødsel..jeg har enda ikke all førlighet tilbake i det ene benet, men de tkan ta uker, det samme gjelder urin.
Har du vondt nedetil pga sting, skal en knipe forsiktig , når det kommer seg vil det bli bedre og du kan knipe er[:)]

Var morkake rester jeg og tenke på evt.. uusjh.. må en ta kontakt med en gang eller er det noe som egentli kan gå seg til av seg selv?

Back
Topp