Blødning....

Charlotte_2

Betatt av forumet
i natt når jeg skulle legge meg så skulle jeg tisse og når jeg tørket meg var det blod på papiret!! [:(][:(]
jeg ringte på legevakta og blei jo selvfølgelig veldig skremt... koselige dama sa at jeg måtte legge meg og holde senga, og at jeg måtte kontakte de igjen i morgen hvis det ikke sluttet..
jeg har ikke blødd noe særlig idag, men dro på legevakta uansett... legen trodde ikke det var noe abort siden jeg ikke hadde smerter eller blødde så mye... så vi får håpe det beste, skal jo på ultralyd på mandag så håper det er en liten levende baby inni der!! :) skal i hvertfall slappe av og ikke gjøre så mye nå i helga...
huff er veldig lei meg... men lever i håpet om at babyen lever og at det var en "normal" blødning...

Ser ut som at det er ganske mange som opplever blødning en eller annen gang i svangerskapet, og for de fleste går det jo helt fint. Er jo noen som blør ganske masse (til og med med klumper) og likevel føder velskapte sunne barn. Det er nok bare ett blokar som har sprekt. Virker jo som at dette er relativt vanlig. Selvom det skremmer oss veldig, hadde selv fått noia! Lykke til på mandag!!

ja, min første graviditet blødde jeg jo ikke i det hele tatt så da blei jeg jo litt ekstra skremt... men kan ikke ta sorgene på forskudd... det går nok fint og att lille beibin viser seg for meg til mandag :)

håper alt er bra og det er det nok helt sikkert. [:)] lykke til på ultralyden [:)]

ORIGINAL: mamsiapril

eg har og hatt blødningar.. men det gjekk over og alt gjekk bra..!!

godt det ikke er bare meg.... men blir jo litt skremt for har begynt å knytte meg litt til den inni magen min og hadde ingen sånne prob i mitt forrgje svangerskap... men krysser fingrer og tær for alt går fint :)

takk for gode ord :)

jeg og har hatt små blødninger, var på ul på onsdag og alt sto fint til:) vil tro at det går bra me den lille hos deg og!

jeg har hatt flere småblødninger og sist fredag blødde jeg MYE(+klumper),var sikker på at jeg hadde mistet... fikk komme på UL samme dag+var igår,alt står bra til :)
  Lykke til på UL :)

får håpe alt går bra.. lykke til på mandag..

Lykke til i morgen! Håper alt står bra til!

det går nok fint:)
jeg hadde også små blødninger, å på ultralyden viste det en liten levende bebis:)

hvor langt er du?

åå så fint med mange positive tilbakemld fra andre som har opplevd det samme!!!
jeg skal jo på ultralyd i morgen så håper på det beste! :) teller ned nå og har ikke blødd noe etter blødningen jg hadde på natt til lørdag, bare hatt lys brun
utflod, men kanskje normalt det å?

kryss fingrene for at dt er en liten baby inni som lever :D

sukkersphinn: jeg er i dag 10+1 :)

jeg hadde å litt friskt blod en dag, å etter d hadde jeg brun utflod i flere dager...
d blir spennende på mandag:)

oki så bra! jeg er så glad jeg kan spørre dere og få svar [:D][:D][:D][:D]

jeg er ganske sikker på at det går bra!! gru-gleder meg til i morgen selv om det sikkert ikke er noe å grue seg over, hihi

jeg fikk faktisk sagt til mamma at jeg er gravid natt til lørdag også... hehehe...
hadde gruet meg litt for å si det til henne, men når jeg så at jeg hadde blødd så blei mitt første instinkt å ringe henne å da måtte jg jo si det.. hehehe... tror det kom som ett sjokk for henne at hu mest sannsynlig skal bli mormor igjen... hihi..

men TUSEN takk for alle fine ord og er ganske sikker på at det er en levende spire i magen min :)

oppdaterer i morgen etter UL jeg :)

herremin så sprøtt....
d var akkurat d samme som skjedde med meg;)
da jeg blødde viste ikke mamma noe, mn da følte jeg at jeg trengte å snakke med henne:)så da fortalte jeg d...d var veldig godt å få snakke med henne for mammaer kan jo alt om graviditet så hun fikk roa meg helt ned:)

gleder meg til å høre i morn:)

oii så sprøtt!! [:D] så rart! hehehe

mammaer er veldig fine å ha når man lurer på noe for de er så smarte og klarer å roe ned barna sine...
håper jeg blir minst like god som mammaen min :) hehehe...

ja er spent til morgendagen, skal dit 10.50 så er ikke så alt for seint heldigvis!! :)

jaja, sitter spent å venter på at kl skal bli 10.30 å jeg kan dra ned til UL.... men kl går jo sååå sakte!!!!! er så nervøs jg nå!!! har time 1050 så får håpe jeg ikke må vente noe særlig der nede å... vil bare ha dette overstått og se om det er en levende baby inni der!!!! håper virkelig det altså.....

faen.. så nå at jg skulle til Ul kl 1250.... ikke 1050!! :(:( så da blir det lengre å vente gitt...

så irriterende da.. du får finne på noe å gjøre så tia går...

Så utrolig irriterende!! *Venterspent* Alt står nok helt fint til:)

Back
Topp