blødning..

^Milla^

Gift med forumet
Huff, ja idag skjedd det æ har gått å venta på leng..
Va på shoppingrunde med kjærest.. Va på do rett før vi gikk inn på butikken, hadd lyslysbrun utflod.. tenkt at no begynne det å blø snart..
Så va ferdig på butikken å kom hjem, gikk på do, å da blødd æ.. Va veldig lite, å bare når æ tørka mæ.. Men mengden spille ingen rolle når man sjer blod.. Hadd sikkert blitt enda mer redd om det hadd vært mer, men det træng æ ikke forhold mæ t enda allfall..

Herre va i 3 tida, har vært to gang på do etterpå, å ikke nå blod.. antydningsvis brun/rød utflod om æ tørke "oppi der".. Altså "leite" etter det på en måte..

Men altså, e jo litt livredd no da.. har vært ganske overbevist om at æ har mista symptoma den siste uka..e jo derfor har æ oxo gått å venta på å blø.. Så va helt forferdelig når det kom no...[:(]

Veit jo at det kan vær uskyldig blødning.. Å lure litt på om nånn veit sånn ca kor my stress kan påvirk sånne ting?
Har vær fryktelig stressa pga den gamle huseiern vårres, egentlig helt siden æ fikk den positive testen.. Men vart 100 hakk verre i går da han sendt krav på 30 000 t oss i posten(i samma brevet sto det at han hadd kasta masse skrot, mest sannsynli verdia opp t 40 000 kr på søppelfyllinga) .. Han har oxo holdt igjenn halvparten av eiendelan vårres som han nekte å gi tebake før vi betale han dem 30 000..

Vi kjæm ikke t å må betal dem da, siden det e ting han plutseli har "funne på" at vi ska ha betalt for.. f.eks han skull ha 2000 kr for at han har kasta "søppla" vårres.. Nåkka han ikke har krav på (hverken å kast eiendelan vårres, eller ta betalt for det etterpå) Men va altså våken t 4 halv 5 i natt for at æ bekymra mæ.. klart ikke å legg bort irritasjonen å bekymringan..
Så va vi t advokat 12 idag å storrunde me shopping etter det..

Så lure på om kor sannsynli det e , at blødninga kom pga stress? Eller om æ rett å slett kjæm t å mist snart?
(veit jo at ingen kan svar 100% sikkert på det, men vært godt om nånn hadd peiling)

Å nei Milla. Æ håpe virkelig det her ska gå bra asså. Æ vil itj at du ska mist. Kan du itj kom dæ på ul da? Du må jo bare få kom inn no! Kan du itj dra på legevakta da? Du må jo finn ut nå? Bedre å finn ut nå istedet for å lev i uvissheta!

Nei e ikke nå poeng å dra på legevakta.. va der da æ mista sist, da fossa blodet utav mæ så det rant på gulvet demmes å alt.. Fikk egentlig ikke kom inn da heller, men "heldigvis" besvimt æ så beleielig akkurat da han va på vei t å send mæ jæm.. Har lite trua på dem nedpå der ja, når man har "blødd ut" gulve på sykehuset å fortsatt ikke kvalifisere t å få hjelp trur æ neppe æ får det pga en bloddråpe no[:'(]

Har jo UL på onsdagen, blir læææng å vent, men må væll bare vær tolmodig trur æ.. HÅPE virkelig æ ikke kjæm t å blø mer, men veit ikke om æ tørr håp så my..[&o]

Onsdag e bare seks daga unna, men samtidig så veldig veldig langt unna. kanskje du kan ring legen din i mårra å få en haste ul på Medicus? Veit itj om det går an, men du kan jo ring å sjekke!

Ja det kan æ sjekke om, han e ganske behjelpelig han legen min[:)] E en hel uendelighet å gå å vent sånn her,allfall helt t neste onsdag.. muli æ roe mæ ned litt om æ ikke blør mer idag no, KAN jo hend det e stresset som gjør det...

Har ikke særlig menssmerta eller nåkka(allfall ikke mer enn æ har hatt før i uka å forrige uke), å det e kanskje bra? *håpehåpe*

Du kan jo også dra til legen i morgen for å ta blodprøve for å teste hcg innhold! Men greit allikevel at du spør om ekstra ul. Må gjør alt for å berge den lille babyen og skjønne så absolutt at du e bekymra!

synes du skal prøve å slappe helt av i kveld å se om det ikke slutter... å så ringer du legen din i morgen, å høre med han om ikke han kan fikse ul i morgen til deg, så slipper du å bekymre deg helt til onsdag.... tror stress og sånn kan virke inn, å det er jo ikke bra for værken mor eller barn å gå å være stresset....

stor klem fra meg

Å får helt vondt av å lese om denne huseieren [:(][:(]
Han må jo være gal....[:@]
Håper det ordner seg for dere. Blødningen kan jo komme av stress siden spiren påvirkes av humøret til mamman (men vet ikke når den begynner å påvirkes, muligens lenger uti sv.skapet). Men prøv å legg deg ned og slapp av noen dager hvis du har mulighet. Gjør minst mulig.
Dette kommer til å gå bra, Milla [:)][:)][:)]
Stor klem fra meg!!!

ORIGINAL: frøkenL

Krysse fingran for at du ikkje mista..at det bare er litt stressblod!!! Kan ikke gi deg noen gode råd, ingen erfaring med dette...men HÅÅÅÅPER det går fint med spiren din og deg!!! *klem*

Takk for det :) Håpe virkelig æ oxo...[&o]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Du kan jo også dra til legen i morgen for å ta blodprøve for å teste hcg innhold! Men greit allikevel at du spør om ekstra ul. Må gjør alt for å berge den lille babyen og skjønne så absolutt at du e bekymra!

Får hør ka legen sir i mårra, håpe han sjønne at æ ikke vil gå i uvisshet så leng.. Må da vær vanlig medmenneskelighet å sjønn det? [8|]

Ja har sagt ifra t gubben at æ blir ligganes på sofaen her idag, ska prøv alt æ kan å ikke bekymre mæ, å ikke stresse me nå..
Håpe det gir sæ idag allfall, å at æ ikke fortsette å blø før nærmer onsdagen(om æ absolutt MÅ blø lixom) hehe

Det lille blodet idag bekymre mæ heldigvis ikke nok t at æ trur æ har mista idag, men e livredd for ka som kan kom.. [&o]

Takk for lykkeønskninga å klemma allfall :)

Håper det går bra for deg! Det er sikkert noe ufarlig, mulig man kan få blødning av stress, jeg vet ikke. Hadde en helvetesdag på jobb forrige fredag, kan ikke beskrives, og på kvelden hadde jeg blødning. Ikke mye, men noen "tørk" med dopapiret. Ikke hatt noe siden. Var hos lege mandag for å ta hcg og tok den andr ei dag. Venter svar i morgen.. For en gal huseier, virker som dere har deres på det rene hvertfall. Lykke til, satser på at dette ikke er noe å bekymre seg over:)

Takk for fint svar, hjelp litt på stresse i hodet mitt at andre har lignende erfaringa.. da e d jo mulig at det kan vær stress bare =)

Krysse fingran for at blødninga va uskyldig t dæ oxo, å at hcg prøvan sjer flotters ut i mårra[:)]

Så trist da[:(]
Stress kan nok sikkert gi blødning, men man mister ikke av å stresse.. Det har jeg veldig liten tro på..
Om alt i utgangspunktet er som det skal være, så mister man ikke av stress.. Da er det noe som er galt, og det hadde skjedd før eller senere uansett...
Så du skal ikke tenke at det er din feil.. [:)]

Håper du kan få en UL før onsdag, jeg vet godt at det er lenge til for jeg har ul selv da.. Og tiden går ikke.. [8|]
Enda værre er det om man går redd og bekymret..

Neida regner ikke med at om jeg mister, så har det med stresset å gjøre.. Men såklart om jeg hadde visst at stress kan føre til blødninger så hadde jeg sjønnt hvorfor jeg blødde idag..[&o] Da hadde kanskje håpet om at det ikke behøver å føre til SA/MA blusset litt opp..

Sånn som det ser ut nå, for meg,så er eneste utfallet av blødning å miste lille spiren..[:o]

Vet godt at det ikke behøver å være tilfelle, men er så vanskelig å overbevise seg selv om det..

Skal høre med legen i mårra om han kan ordne UL til meg før neste onsdag, men har hardt for å tro at jeg får det.. *tolmodighet er en dyd*

Bare jeg kunne slutta å bekymre meg så hadde alt vært så mye enklere[8D]

Uff....skummelt...[:(] Vi er visst i samme båt idag...blør litt her også...[:(]
Krysser fingre, tær og pupper for deg...dette skal gå bra for oss begge !!![:)]

heisann [;)]

Har blødd helt siden 1 uke før ikm jeg...Og blør brunt enda... Jeg har sjekket hcg stigningen 3 ganger og alt ser fint ut...SKal på tidlig ul...

Legen sa jeg bare måtte overse dette..1 av 3 blør i svangerskapet uten at det er noe farlig...Klem fra meg

Ja skal på tidli UL på onsdag da, ser ut til at det ikke kommer mer blod idag..[8|] begynner å tørre å håpe at det var en uskyldig blødning, men man veit aldri med MA`er..

Flott at alt ser bra ut for deg selv om du har blødd, håper det viser seg at alt er bra her oxo[:)]

Å nei. En slik nyhet ville jeg ikke se. [&:] 

Krysser fingrene for at det bare er et blodkar som har sprukket og derfor blødde litt. Krysser fingrene for at det stopper helt nå og at du aldri ser blod igjen i løpet av svangerskapet. Krysser fingrene for at du får en ul før onsdag eller at dagene flyr forbi frem til du har time. Og ikke minst så krysser jeg fingrene for at alt er i den skjønneste orden inni magen din.

ORIGINAL: civciv

Å nei. En slik nyhet ville jeg ikke se. [&:] 

Krysser fingrene for at det bare er et blodkar som har sprukket og derfor blødde litt. Krysser fingrene for at det stopper helt nå og at du aldri ser blod igjen i løpet av svangerskapet. Krysser fingrene for at du får en ul før onsdag eller at dagene flyr forbi frem til du har time. Og ikke minst så krysser jeg fingrene for at alt er i den skjønneste orden inni magen din.

Håper det bare er et blodkar jeg oxo, har ikke blødd noe siden halv 3 i går... Tror da det må være et godt tegn? Har lyyyyyslyyyys rosa/brun utflod innimellom, men dette er oxo bare etter jeg har rørt mye på meg.. Har ikke noe smerter [:)]

Tok test idag da, bare måtte, den var.. den var,uten å overdrive, VEEEEEELDIG positiv, nesten så jeg kunne se på streken at den ville blitt enda mørkere blå om den kunne.. Men tror ikke den kunne det faktisk..
Men tenker at om jeg har MA, så ville jeg vell uansett fått positiv test nå? [8|]

Håper oxo at jeg slipper se mere blod nå, allfall ikke før fødselen[8D] Må vell bare vente til onsdag å se om jeg får oppleve en fødsel i mai[:)]

Back
Topp