Blødning

Så lenge du ikke har smerter hadde jeg ikke bekymret meg så mye. Blødninger er supervanlig. Jeg hadde en SA i mai (uke 9). Begynte å blø på formiddagen. Blødningen tok seg ganske raskt opp, og det murret godt. Etterhvert var det ingen tvil, både mtp blødning og smertene. Hele greia tok to dager, og det var overraskende smertefullt...
Så godt å se at du ble gravid igjen så fort etter en SA. jeg har en del vonde murringer i ryggen og blødningen har ikke stoppet. Så regner med det er en SA jeg skal kontakte legen i morgen, hun har ultralyd på legekontoret. Så da kan vi finne ut hva dette er.
Men godt å lese at blødningene har stoppet for flere. Jeg krysser fingrene for håper det går bra
 
Hei vakre damer.
Jeg har ikke vært så aktiv her inne, lest mest og følt med alle oppturer og nedturer. Jeg var i går 7+0, samboeren har reist bort for en ukes tid, har to barn fra før i barnehagealder. Så helgen var tiltenkt aktiviteter.

I morges når jeg var på do ble papiret rødt, etter det har det kommet en del blod. Ikke mye men må bruke bind for å ikke blø gjennom. Jeg er så redd, er dette starten på en spontanabort? Hva gjør jeg nå? Har noen opplevd lignende, var det en abort eller er dette «normalt»? Jeg har aldri opplevd det før i mine tidligere svangerskap.
HVordan går det med deg? :Heartred
 
Back
Topp