Blødning

I-40109579

Første møte med forumet
Er det flere som opplever blødning i svangerskapet? Dette er mitt andre svangerskap og har akkurat fått vite at det er tvillinger. Jeg har blødd en del den siste uken, men begge fostre ser ut til å ha det fint. Lege vet ikke årsak. Skjønner ikke helt hva det kommer av, men det føles for mye ut til å bare være en rift.
 
Ja, jeg har blødd til og fra siden uke 11, er nå i uke 14 (14+4). Her finner de heller ikke noen årsak, og alt har sett fint ut på to grundige ultralyder. Første gangene var det ganske mye, både i skåla og på papiret, men nå er det ca hver 2-3 dag at det kommer litt ferskt blod ved 1 dobesøk, kun på papiret, og så er det gjerne brunt resten av dagen og kanskje litt dagen etter. Veldig ekkelt og frustrerende.
 
Er det flere som opplever blødning i svangerskapet? Dette er mitt andre svangerskap og har akkurat fått vite at det er tvillinger. Jeg har blødd en del den siste uken, men begge fostre ser ut til å ha det fint. Lege vet ikke årsak. Skjønner ikke helt hva det kommer av, men det føles for mye ut til å bare være en rift.
Jeg har blødd litt etter gyn. Det har vært en skikkelig følelsesmessig bergogdalbane fordi vi akkurat har vært å sett at alt står bra til også plutselig begynner det å blø. Vi får veldig dårlige bilder for baby ligger i en krøll nesten, men hjertelyd er som det skal. Fikk vite nylig at det kan være vanlig med blødninger når morkaken ligger fremme som hos meg, så har slått meg litt mer til ro med det enn så lenge. Håper alt går bra for deg :Heartred
 
Back
Topp