Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blør mer denne gang. Føler det murrer litt i korsryggen og jobbes på der nede. Så jo lille bamsemumsen på UL 8+1. hadde trodd det skulle gå fint nå som jeg var komt så langt som 8+3Nå blør jeg igjenblør mer denne gang. Føler det murrer litt i korsryggen og jobbes på der nede. Så jo lille bamsemumsen på UL 8+1. hadde trodd det skulle gå fint nå som jeg var komt så langt som 8+3
Ja er den ikke? Huff men finnes jo de som mister etter å ha sett liv i uke 8 eller senere, ogsåDet er ubehagelig å blæ, en blir så redd! Men du har jo akkurat sett lille på ul, så sannsynligheten for at det bare er helt uskyldig er jo kjempe stor![]()
Ja er den ikke? Huff men finnes jo de som mister etter å ha sett liv i uke 8 eller senere, også![]()
Helt santJo, en gravditet er jo ingen garanti føre baby er ute uansettkan du evt. Bestille den en ny ul ?
![]()
Helt santja jeg skal bestille en ny, orker ikke uvissheten
Fikk heldigvis time i morgen ettermiddag
Godt å høre, du må oppdatere oss. Masse lykke til!!!Fikk heldigvis time i morgen ettermiddag![]()

Det skal jeg gjøre. Tusen takkGodt å høre, du må oppdatere oss. Masse lykke til!!!![]()
Godt å høre, du må oppdatere oss. Masse lykke til!!!![]()
Det gikk bra! Lille hadde 177 i puls og hun målte meg til 9+0Lykke til, husk å oppdater oss![]()

Fantastisk! Så godt å høreDet gikk bra! Lille hadde 177 i puls og hun målte meg til 9+0hun fant både blod og koagulere i livmor så da fikk jeg i alle fall en forklaring på disse blødningene jeg har hatt. Og det føltes jo godt
![]()

Fantastisk! Så godt å høre![]()
Takk dereJaaaaa!!!! Så herlige nyheter @Blinkestjerne. Nå ble jeg glad![]()
Enig med du, det er så godt å ha noen som forstårTakk deresetter så pris på denne gjengen her i termingruppa
![]()

Så godt å høre at det gikk braDet gikk bra! Lille hadde 177 i puls og hun målte meg til 9+0hun fant både blod og koagulere i livmor så da fikk jeg i alle fall en forklaring på disse blødningene jeg har hatt. Og det føltes jo godt
![]()