Blødning

Eppie

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Da kom det jeg fryktet aller mest - blod på papiret. Jeg har vært veldig plaget med dette helt fra EL, men så ga det seg litt et par dager før jeg testet positivt. Men nå kom det altså igjen, så jeg er redd for at jeg mister :sorry: Prøvde å bestille time til lege for å måle hcg, men de er jo selvfølgelig stengt i dag.. Typisk at det er fredag og jeg må vente helt til mandag med å komme inn! Føler jeg jinxa hele greia ved å bestille time til TUL og nettopp avbestilte timen min i blodbanken neste uke :(

Hvor langt er du på vei? Det er ikke så unormalt med en blødning rundt da man skulle ha mensen. Forøvrig ikke unormalt med blødninger i svangerskapet generelt men jeg forstår at du blir redd. Tenker at om testene øker i styrke så vil det mest sannsynlig være ok? :)

Jeg er 4+4 i dag, så jeg er veldig kort på vei ennå. Blødde når jeg var på do (nr 2), men det ga seg etterpå. Nå var jeg og sjekket igjen og da var det ingenting. Hadde liksom gått og venta litt på det siden jeg har blødd så mye etter EL at jeg har på en måte blitt vant med at jeg blør litt når jeg går på do, men har aldri blødd etter positiv test bortsett fra en gang rundt uke 10 og da hadde jeg hatt en MA.

Er vel ingenting annet å gjøre enn å bare leve som normalt og vente og se om det tar seg opp, hvis ikke må jeg få tatt meg en tur til legen på mandag for å få målt hcg. Som om ikke dagene går sakte nok fra før!

Du er ikke forstoppa da, og har en hemoride som sprakk? :blackeye:
Krysser fingrene for at det ufarlig :Heartred

Har det kommet noe mer? ❤️

Nei, det har ikke vært noe mer. Det kom under pressing (sorry tmi), så nå er jeg livredd for å gå nr 2 og oppleve det igjen. Teller ned timer til jeg kan måle hcg hos lege

Nei, det har ikke vært noe mer. Det kom under pressing (sorry tmi), så nå er jeg livredd for å gå nr 2 og oppleve det igjen. Teller ned timer til jeg kan måle hcg hos lege
Du har jo sterke tester, så jeg har troa på at det ikke er kjemisk/tidlig SA på gang ❤️

Du har jo sterke tester, så jeg har troa på at det ikke er kjemisk/tidlig SA på gang ❤️

Takk ♥️ Ja håper den klamrer seg fast. Nervepirrende dette!

Nå kom det heldigvis et veldig interessant hus ut til salgs, så får bruke mye tid på å lese meg opp og inspisere og fikse økonomi der, så går forhåpentligvis tida litt fortere!

Back
Topp