Blødning

Sniker.
Fikk også en Styrtblødning i et av svangerskapene mine. Rundt uke 10 hvis jeg ikke husker helt feil. Fant aldri årsak og alt var bra med baby.
Det gikk galt i uke 16 da men hadde ikke sammenheng med den blødningen :)
Så utrolig trist:( Har hele tiden hatt 12 uke som den magiske grensen men etter blødningen i går så gleder jeg meg veldig til vi kommer til 23-24 uker hvor det faktisk kan være en sjanse for at lille overlever på utsiden om det skal bli noe. den mengden blod som kom var virkelig traumatiserende og jeg kjenner at den sitter godt i til tross for at alt var bare fint med lille:Heartred Det blir ihvf å ta det fullstendig med ro framover sånn at det ikke trigger noen blødninger.

Hadde mykje blødningar i begge svangerskapa. Særlig mykje i det første. Var blant anna som om eg hadde mensen som nesten vanleg dei første tre mnd.

men den mengden som du beskriv der. Som om at det berre fossar og renn hadde eg berre i veke 26 (meinar eg det var). Kjente det flaut under meg i senga når eg vakna på natta. Sprang på do og tenkte at nå var det gått te dunders alt. Sat og snakka med helsepersonell i telefonen mens eg sat på do og dei kunne høyre i andre enden ko det rann og rann i doskåla.
Vart såklart sendt til sjukehuset for sjekk. Men dei klarte ikkje finne ut kva det var som gjorde det.
Barnet hadde det fint. Huske eg ikkje klarte forstå at dei ikkje kunne finne ut kva som gjorde det. Var ubegripelige mengder.
Eg hadde og hatt morkaka framfor åpningen, men meinar den var strekt seg vekk derfrå til denne blødningen her.

Herlighet! Skrev akkurat et innlegg om dette jeg også.:confused004
Det samme skjedde med meg:schocked028

Hvordan har det gått med deg? Her har det vært flere blødninger pga forliggende morkake men alt bra med lille:happy: er i uke 19 nå.

Hei!:)
Alt er bra med den lille i magen:)
Morkaken ligger mest på bakre vegg nå, men fortsatt en liten del igjen foran «åpningen». Skal tilbake på ny Ul i uke 32:)!
Eneste som er kjedelig er at jeg har mye kynnere, så har derfor blitt sykemeldt resten av svangerskapet. Det var en stor nedtur. Men sånn er det bare. De to andre graviditetene min har vært ulike på hver sin måte, denne gangen ble det litt mer styr. Men men... :)
Nettop startet på uke 21 nå:-)

Hei!:)
Alt er bra med den lille i magen:)
Morkaken ligger mest på bakre vegg nå, men fortsatt en liten del igjen foran «åpningen». Skal tilbake på ny Ul i uke 32:)!
Eneste som er kjedelig er at jeg har mye kynnere, så har derfor blitt sykemeldt resten av svangerskapet. Det var en stor nedtur. Men sånn er det bare. De to andre graviditetene min har vært ulike på hver sin måte, denne gangen ble det litt mer styr. Men men... :)
Nettop startet på uke 21 nå:)
Så godt å høre:Heartred
Her ligger den fortsatt over så krysser fingrene for at den flytter seg, selv om legen på sykehuset ikke var spesielt positiv:sorry:
Mye kynnere er kjedelig. Har en del av de jeg også. Lurer på om det er morkaka som trigger når den ligger foran?
Kjipt med sykmelding men det viktigste er deg og babyen:Heartred
Her er det hyperemesis så det holder og er innlagt på sykehuset igjen. Føles ut som sv.skapet her skal vare i 100år:hilarious:

Så godt å høre:Heartred
Her ligger den fortsatt over så krysser fingrene for at den flytter seg, selv om legen på sykehuset ikke var spesielt positiv:sorry:
Mye kynnere er kjedelig. Har en del av de jeg også. Lurer på om det er morkaka som trigger når den ligger foran?
Kjipt med sykmelding men det viktigste er deg og babyen:Heartred
Her er det hyperemesis så det holder og er innlagt på sykehuset igjen. Føles ut som sv.skapet her skal vare i 100år:hilarious:

Jordmor sa at morkakens plassering kan påvirke kynnere ja, så det kan nok være noe av det som trigger det.
Huff! Den kvalmen er noe shit, rett og slett! Ønsker deg masse god bedring! Verdens fineste premie kommer til slutt:)

Back
Topp