Blødning...

Kmor85

Blir kjent med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Så lå jeg her på sykehuset, etter at jeg fikk en blødning i morges. Rolig og fint nå, men ganske heftig å sendes inn med ambulanse fra jobb.. flere som har hatt morkakeblødning?
 
Huff, så ekkelt! Godt du blir passet på. Hva sier de? Ikke opplevd noe sånt selv, kun en del blødninger til og fra, men frem til uke 15 ca.
 
Så lå jeg her på sykehuset, etter at jeg fikk en blødning i morges. Rolig og fint nå, men ganske heftig å sendes inn med ambulanse fra jobb.. flere som har hatt morkakeblødning?
Uff så skummelt. Håper det gir seg fort og at babyen holder seg inni magen i mange uker til.❤️
 
Huff, så ekkelt! Godt du blir passet på. Hva sier de? Ikke opplevd noe sånt selv, kun en del blødninger til og fra, men frem til uke 15 ca.
Har litt av morkaka liggende over mormunnen. Har blødd litt fra den. Ser greit ut, men helga blir altså tilbrakt på sykehuset
 
Lykke til! Godt du blir tatt vare på og fulgt opp, selv om det er kjedelig å tilbringe tiden på sykehuset..
 
Herlighet så ekkelt! Godt å høre du ble tatt på alvor og er i gode hender <3
 
Var ikke det jeg mente altså, mener på ekte at det er kjipt å ligge der:) men selvfølgelig godt at de passer godt på deg og baby <3
Nei, men det er jo litt sånn.. kjedelig å ligge på sykehus. Selv om det er trygt og godt alt bra og er skrevet ut med litt mer sykmelding nå
 
Uff, så skummelt det må ha vært! Håper det går bedre nå?

Det ble oppdaget at morkaka lå over mormunnen hos meg også, på OUL. Så jeg skal inn til ny UL om 4 uker, da er jeg 32+2.
Foreløpig har jeg ikke hatt noen blødninger, så håper morkaka har flyttet seg.
Hvor langt på vei var du da du begynte å blø?
 
Uff, så skummelt det må ha vært! Håper det går bedre nå?

Det ble oppdaget at morkaka lå over mormunnen hos meg også, på OUL. Så jeg skal inn til ny UL om 4 uker, da er jeg 32+2.
Foreløpig har jeg ikke hatt noen blødninger, så håper morkaka har flyttet seg.
Hvor langt på vei var du da du begynte å blø?
Var 26 uker på vei, så det hadde vært litt stress.. skal sjekkes på nytt neste uke, ingen friske blødninger i etterkant hvertfall
 
Var 26 uker på vei, så det hadde vært litt stress.. skal sjekkes på nytt neste uke, ingen friske blødninger i etterkant hvertfall

Bra du ikke har blødd mer da :) krysser fingrene for at neste sjekk går bra.
 
Last edited:
Back
Topp