Blødning :(

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Ja ha har jeg hatt en blødning med litt koagel i...i min lange erfaringer så ser jeg ikke positivt på dette..hatt noen SA..og er redd dette er begynnelsen..så lenge d var en liten klump i...
Jeg er rett over 7uker...skal på privat ul på mandag...dette blir en lang helg...
Får oppdatere når jeg har fått det endelige svaret..nå ligger jeg på sofaen og tårer renner nedover kinnet. Akkurat smått begynt å taktisk tro på at vi hadde klart å lage et hjemmelaget mirakel for første gang (alle andre graviditeter er med ivf)
 
Det var leit å høre. Men ingenting er avkreftet eller bekreftet enda. Prøv å tenk positivt og gjør noe som får tankene dine over på andre ting :)
Lykke til :hug013
 
Hei! Huff jeg kjenner følelsen. Jeg var akkurat passert 7 forrige helg da samme skjedde med meg. Hadde sex fredags kveld og blødde en del ettrr det. Kom en ny blødning lørdags kveld med litt koagulert blod i, som såklart gjorde mine bekymringer veldig store. Dro på TUL på tirsdagen etter, og alt var helt supert! :Heartred Så ikke mist håpet helt enda, det er jo også så vanlig med blødninger i første trimester! Masse lykke til!! :Heartred:Heartred
 
Sender deg mange gode klemmer:Heartred:Heartred
Jeg er 5+5 nå og snakket med jordmor i går pga mange bekymringer (jeg har ikke hatt blødning, men mista litt symptomer). Da nevnte ho faktisk også at det er helt normalt med litt blødning og at det ikke trenger å bety noe. Vet at det sikkert ikke hjelper noen ting at jeg sier det, for sånne bekymringer sitter så dypt i oss uansett :(
Krysser fingrene for deg. Og så er vi jo en haug med jenter som sitter klare for trøst hvis du trenger i helgen :Heartred
 
Krysser også fingrene for at alt er bra :Heartbigred
Jeg hadde også blødning som vanlig mens med min første, hun er 13 nå
 
Uff, ikke noe kjekt å blø.

I forrige svangerskap blødde jeg litt fra 7+ til ca 11+ ...ikke noe kjekt. Først friskt rødt og så brunt. Men gikk bra, har en sunn og frisk 3-åring nå. Hos meg tror de det kom av at morkaken lå så nært mormunnen og blødde litt i starten.

Krysser fingrene for deg og sender en god klem
 
Krysser fingrene for deg. Men du vet om det sliter veldig på deg kan du ringe gynekologisk eller føden og høre om det er noen mulighet for å komme å få en ultralyd. Det gjorde jeg i august npr jeg var gravid og blødde ☺️ klem
 
Takk alle..
Nå skal jeg snart kjøre inn til kr.sand... rimelig redd og nervøs nå...bilturen føles nok som en evighet....
Håper og ber på gode nyheter.
 
Lykke til! Tenker på deg ❤️
 
Lykke til :Heartred krysser alle fingre og tær!!
 
Tusen takk alle sammen :Heartbigred
Et lite hjerte slo idag. Det er ikke til å tro. Har faktisk klart å lage et hjemmelaget mirakel.
Var 8uker på vei.. lettelse..
 
Back
Topp